וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פול אדגר חתם בהשאלה לעונה, עם אופציה לרכישה

27.8.2017 / 19:20

הקשר בן ה-19 מחוף השנהב הרשים את הצוות המקצועי בימי ההתרשמות וצורף לסגל. דיז'ון הודיעה באתרה הרשמי כי אדם לאנג הושאל לבית"ר, הירושלמים: "הפרסום שגוי, הוא אחד המועמדים"

צילום מסך

חיזוק לבית"ר ירושלים: פול אדגר, קשר בן 19 מחוף השנהב, חתם לעונה אחת כמושאל מאקאנס הפינית ולבית"ר תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה ולהחתימו לשלוש שנים נוספות. על מועמדותו של פול אדגר פורסם בוואלה! ספורט.

אדגר הגיע בשבוע שעבר לישראל והצטרף לאימוני הקבוצה, ואחרי מספר ימי התרשמות הצליח להרשים את הצוות המקצועי, שהחליט לצרפו לסגל. אדגר הוא הזר השישי בסגל של בית"ר ירושלים, שעדיין מעוניינת להחתים בלם זר, ואם זה אכן יקרה הקשר יושאל לקבוצה אחרת. אפשרות נוספת היא שאחד משחקני מצבת הזרים הנוכחית ישוחרר.

אדגר, שהיה בעבר חלק מסגל נבחרת חוף השנהב עד גיל 18, הגיע לפינלנד מהמדינה האפריקאית לפני שנתיים, ועשה את צעדיו הראשונים בכדורגל האירופי באקאנס מהליגה השנייה במדינה. ב-2017 כבש שער אחד ובישל שניים ב-15 משחקי ליגה.

אם יישאר בסופו של דבר בסגל של בית"ר העונה, אדגר עשוי לשתף פעולה עם שלומי ארבייטמן. החלוץ מתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונות, והיא צפויה להיכנס מולו למשא ומתן כספי, במטרה לצרפו לסגל כבר בימים הקרובים.

עוד בנושא

לידיעה הראשונית על מועמדותו של פול אדגר
אתמול פרסמנו: בית"ר ירושלים צפויה להחתים את הקשר פול אדגר
בית"ר ירושלים תגיש לשלומי ארבייטמן הצעה כספית

פול אדגר בית"ר ירושלים. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עתידו יתבהר בקרוב. פול אדגר/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

כשעה לאחר ההודעה על חתימתו של אדגר, פורסם באתר הרשמי של דיז'ון הצרפתית כי הבלם אדם לאנג הושאל לבית"ר ירושלים עם אופציה לרכישה בסיום העונה. בבית"ר ירושלים פרסמו תגובה רשמית: "הפרסום לגבי הבלם אדם לאנג שגוי. הוא אחד השחקנים בהם המועדון מתעניין, אך לא הוחלט האם לצרפו".

לאחר מכן, דיז'ון הוציאה הודעה חדשה ובה נכתב כי הושג סיכום עם בית"ר ולאנג יעבור בימים הקרובים, בכפוף לבדיקות רפואיות. לאנג בן ה-24, בלם נבחרת הונגריה, רשם 19 הופעות במדי דיז'ון בעונה שעברה ושיחק 21 פעמים עד כה בנבחרתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully