וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דן מורי שוחרר, שלומי ארבייטמן ערך אימון בכורה

10.8.2017 / 13:01

הבלם ימשיך להתאמן עד שימצא קבוצה חדשה. ארבייטמן חזר לבית וגן אחרי 13 שנה וקיבל את החולצה עם המספר 28. אם יוכיח שהוא כשיר פיזית, הוא יחתום. קשר בן 19 מחוף השנהב עשוי להיבחן

ברני ארדוב

בווידאו: מיטב הביצועים של פול אקוקו

בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) לבלם דן מורי כי הוא משוחרר והוא רשאי למצוא קבוצה אחרת. הקבוצה הודיעה שמורי ימשיך להתאמן עם הקבוצה עד שימצא קבוצה. גם השוער טמיר ללו קיבל אישור למצוא קבוצה על מנת לצבור דקות משחק ולצבור ניסיון.

עוד לפני כן, שלומי ארבייטמן הגיע לבית וגן לאימון בית"ר ירושלים, 13 שנה לאחר שנאלץ לעזוב להפועל פתח תקוה. ארבייטמן נראה נרגש וחדור מוטיבציה בתקוה לחתום לעונה. ארבייטמן הנרגש אמר הבוקר לאנשי המועדון: "הייתי צריך להישאר כאן לפני 13 שנה. מה שהיה אז זאת טראומה שפגעה לי בקריירה. רציתי להישאר אבל לא היה לבית"ר כסף לשלם לטוברוק וגם מאיר פניג'ל אמר לי שאני צריך ללכת. כבר כמה שבועות אני משתגע מה יהיה אם אצטרף לבית"ר, רוצה לחזור להיות חלק מהטירוף הזה".

בבית"ר הדגישו שארבייטמן לא נמצא בהתרשמות מקצועית, אלא בהתרשמות מבחינת הכושר הפיזי שלו. אם ארבייטמן יצטרף, הוא יסגור מצבת חלוצים שתכלול גם את איתי שכטר ואנתוני וארן. ארבייטמן קיבל את החולצה מספר 28, איתה שיחק לאורך מרבית הקריירה.

בימים הקרובים עשוי להגיע להתרשמות פול אקוקו, קשר בן 19 מחוף השנהב. אקוקו השתייך עד לאחרונה לנבחרת עד גיל 19 של ארצו. אם הוא ירשים, בית"ר עשויה לצרפו ולהשאילו בשלב ראשון. ללא קשר, בית"ר אמורה לצרף בלם זר באופן מיידי כאשר. במועדון מאמינים כי לפחות אחד מהשלושה להם הוגשה הצעה, ישיב בחיוב.

המאמן שרון מימר צפוי לתת במשחק הקרוב דקות משחק לשחקנים שבילו על הספסל עד כה. הקבוצה מהבירה הבטיחה את מקומה בשלב הבא, ולכן שחקנים כמו אור ועקנין, ציון צמח ויעקב בריהון צפויים לקבל יותר דקות משחק. אריק סאבו יחזור לסגל אחרי ששהה בחו"ל לרגל חתונת אחיו.

שלומי ארבייטמן באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נרגש. ארבייטמן/ברני ארדוב
שלומי ארבייטמן עם שרון מימר באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ארבייטמן עם מימר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully