וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תגיש לשלומי ארבייטמן הצעה כספית

27.8.2017 / 7:03

במועדון מהבירה הוחלט לנסות ולצרף את החלוץ כבר בימים הקרובים, בכפוף להגעה להבנות כספיות מולו. אלי אוחנה ייפגש עם המאמן אלי כהן השריף בימים הקרובים. פול אדגר יושאל? גילי לבנדה: "בטח שאני רוצה לאמן את בית"ר, אבל כל מה שיגידו לי, אעשה באהבה ובשמחה"

צילום מסך

בווידיאו: צפו בביצועיו של פול אדגר, המצטרף החדש לבית"ר

בבית"ר ירושלים קיבלו החלטה לנסות ולצרף את שלומי ארבייטמן, שמתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים. כעת צפויה הקבוצה להיכנס למשא ומתן כספי מול השחקן, במטרה לסכם עמו ולצרפו לסגל כבר בימים הקרובים. ארבייטמן יודע כי לא ירוויח סכומים דומים לאלה שהשתכר בהם בשנים האחרונות ולמרות זאת, מאוד מעוניין להיות בבית"ר ירושלים בשנה הקרובה.

עדיין לא ברור האם הקשר מחוף השנהב, פול אדגר, שסיכם את תנאיו במועדון, יהיה חלק מהסגל בעונה הקרובה. עם צירופו של אדגר, מצבת הזרים של בית"ר תעמוד על שישה, אך במועדון עדיין מחפשים אחר בלם זר. בשבוע שעבר הוגשה הצעה כספית לבלם ההונגרי אדם לאנג, אך הסיכויים שיצטרף נמוכים. מעבר לכך, הוגשו הצעות למספר שחקנים נוספים אולם גם הזמן לא משחק לטובת בית"ר ירושלים ואם היא לא תצליח לצרף בלם, אנטואן קונטה יישאר בעמדה זו. במקרה כזה, יצורף מגן ימני ישראלי, כאשר על הפרק נמצאים אוראל דגני, עופר ורטה ואייל משומר.

גיל לבנדה ימשיך לעמוד על הקווים גם במשחק מחר מול מ.ס. אשדוד ובכל מקרה, יהיה חלק מהצוות המקצועי עד לתום העונה. מחזיק זכויות הניהול, אלי אוחנה, שנפגש בשבוע שעבר עם עמיר תורג'מן ומספר מאמנים נוספים, צפוי לשבת גם עם אלי כהן השריף, המועמד המועדף עליו, ולנסות לצרפו למועדון.

שלומי ארבייטמן באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עד עכשיו הוא רק התאמן עם הקבוצה. ארבייטמן/ברני ארדוב

לקראת המשחק מחר אמר גילי לבנדה: "אני מרגיש מצוין. אני איש של המערכת, התבקשתי להכין את הקבוצה למכבי תל אביב ועכשיו לאשדוד. אני לא חושב קדימה. אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שאפשר למשחק ולא מעבר לזה. אני מאמן ב-20 השנה האחרונות ובטח שאני רוצה לאמן את בית"ר. זה חלום של כל מאמן. אבל כל מה שיגידו לי, אעשה באהבה ובשמחה. אני לא צריך להוכיח לאף אחד, זו העבודה שלי ואני מוכיח לעצמי. אני לא מרגיש במבחן, אני מקבל גיבוי ושיתוף פעולה מלא עם אלי אוחנה".

המאמן הוסיף: "כל הצוות המקצועי יושב ביחד ואנחנו מתייעצים על הכל, כולל רכש. כרגע אני המאמן ומביע את דעתי. הכוח שלנו זה הדרך שלנו, זה מה שחשוב לי. שנכתיב את הקצב והם יתאימו את עצמם אלינו. חשוב שנלך לנקודת התורפה שלהם ובעיקר להתרכז בעצמנו. אני לא נמדד במשחק אחד, אלא בדרך. אנחנו לא מסתכלים על המשחקים של מכבי תל אביב או באר שבע, זה רק מחזור שני. שכטר ועידן ורד בכושר מצוין והוכיחו את עצמם על המגרש, אבל המאמן הלאומי קובע ואנחנו מכבדים את ההחלטות שלו".

טל כחילה הוסיף: "במועדון גדול כמו בית"ר, חושבים על הטוב ביותר. יש מערכת גדולה שיודעת מה טוב למועדון ואני אמשיך לעבוד כדי להראות שיש לי מקום כאן. הראינו נגד מכבי תל אביב שנושא המאמן לא משפיע עלינו. גילי הכין אותנו מצוין. אנחנו מכבדים את כל מי שיבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully