וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים צפויה להחתים את הקשר פול אדגר, צפו בביצועיו

26.8.2017 / 12:22

הקבוצה מהבירה התרשמה מהקשר בן ה-19 מחוף השנהב אחרי שנבחן, הגיעה להבנות עם קבוצתו הפינית וצפויה לשאול אותו עם אופציה לרכישה. אם יצורף בלם, יש אפשרות שאדגר יושאל לקבוצה אחרת

צילום מסך

בבית"ר ירושלים התרשמה לטובה מהקשר פול אדגר מחוף השנהב, שנבחן בימים האחרונים באימוני הקבוצה, ומעוניינת להחתימו בימים הקרובים. בבית"ר הגיעו להבנות עם קבוצתו הפינית של אדגר בן ה-19 על השאלתו לעונה הנוכחית עם אופציה לרכישה. לבית"ר ישנם כרגע חמישה זרים, כך שאם תצרף בלם בסופו דל דבר, אדגר עשוי להיות מושאל. אפשרות נוספת היא שאחד משחקני מצבת הזרים הנוכחית ישוחרר.

לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד בחן המאמן גילי לבנדה מספר שינויים. ז'אורז'יניו תורגל במהלך אימון היום בכנף על חשבון חן עזרא שסבל ממכה בצלעות ויוסי בניון תורגל בשלישיית הקישור. אריק סאבו צפוי להמשיך כמגן ימני ומיקי סירושטיין כבלם לצד אנטואן קונטה.

רק לאחר המשחק ביום שני יחזרו לעסוק בבית"ר בסוגיית המאמן. אלי כהן השריף הוא המועמד המועדף על אלי אוחנה ונראה כי ייעשו מאמצים לצרפו. גם עמיר תורג'מן עדיין על הפרק ובבית"ר ירצו לסיים את הסאגה במהלך פגרת הנבחרת הקצרה. ביום שני ימשיך גילי לבנדה על הקוים.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים: קשר מחוף השנהב נחת למבחנים וינסה להרשים
אלמוג כהן ילבש צהוב? "אינגולשטאדט סירבה ל-4 מיליון ממנשנגלדבאך ולא תסכים ל-2 ממכבי תל אביב"
"זה היה שוד, תן לי שלושה שחקנים מהפועל תל אביב ואני דורס את הליגה"

אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חיזוק בדרך. אלי אוחנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully