וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לוריין מעכבת את שיחרורו של הבלם לינדזי רוז

22.8.2017 / 13:36

הצרפתים היו אמורים לשלוח את מסמך ההשאלה לפני מספר ימים ובשל מחלוקות בהנהלת המועדון הדברים מתעכבים. אין חדש בנוגע למאמן, מורי סיכם סופית את עזיבתו, קשר מחוף השנהב נחת למבחנים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים מתחילים לחשוש כי לא יצליחו להשלים את השאלתו של לינדזי רוז, לאחר שהתגלו אי הסכמות בין הקבוצה לבין הנהלת לוריין. כל זאת קורה לאחר שהמועדון הצרפתי נתן אור ירוק להעברת הבלם, הוא כבר חתם על חוזהו מול בית"ר וכל שנותר הוא לקבל את מסמך ההשאלה פלוס אופציה מהצרפתים. החל מיום שישי האחרון הדברים מתעכבים ושני הצדדים מקווים כי היום (שלישי) ייפתר הפלונטר אצל הנהלת הצרפתים והמסמך המיוחל יישלח. השחקן עצמו היה עצבני אתמול ודרש הבהרות מהנהלת המועדון. במידה והעסקה לא תיסגר ב-48 שעות הקרובות, בית"ר תחזור לבדוק אופציות נוספות שיש לה.

עוד בנושא

קבוצה של שחקנים: שחקני בית"ר ירושלים השכיחו את הבלגן מסביב
פערים בין מכבי חיפה לבוזגלו, מכבי תל אביב ממתינה עם הצעה גבוהה יותר
מכבי תל אביב: "ג'ורדי רצה בעבר את מקלארן כמאמן, הוא סוף סוף השיג אותו"

שחקן ליון לינדזי רוז. GettyImages
לא יגיע בסוף? לינדזי רוז/GettyImages

בעניין אחר, הקשר בן ה-19 מחוף השנהב פול אדגר נחת הלילה למבחנים ויחל מחר בהתרשמות של כשבוע בקבוצה. אם השחקן ירשים, ישנה אופציה כי הוא יוחתם ויושאל בעונה הראשונה.

בנוגע לעמדת המאמן אין חדש. אלי אוחנה צפוי לשוחח ולהיפגש במהלך הימים הקרובים עם מספר מאמנים, ביניהם עמיר תורג'מן ואלי כהן השריף, כאשר ייתכן כי ההכרעה בנושא המאמן תידחה עד לאחר המשחק מול מ.ס אשדוד ביום שני והיציאה לפגרת הנבחרות הקצרה. במקרה כזה גילי לבנדה יעביר משחק נוסף על הקווים.

שלומי ארבייטמן מצפה לתשובות מהנהלת המועדון לאחר למעלה משבועיים בהם הוא מתאמן עם הקבוצה. ארבייטמן מאוד רוצה להצטרף לבית"ר ומוכן להתפשר כספית אך בשלב זה הדברים מתעכבים. אריק איזיקוביץ', המייצג את השחקן, משוחח בימים אלה עם הנהלת בית"ר ונראה כי בימים הקרובים יהיו התפתחויות בענין.

בבית"ר ירושלים מאמינים כי אצטדיון המושבה יהיה מלא מול אשדוד ב-11 אלף צופים. הקבוצה תפיץ כרטיסים במחיר אחיד של 60 ש"ח, כאשר במקביל במועדון רוצים לראות את מכירת המנויים תופסת תאוצה בשבוע הזה על מנת להגיע ליעד שהציבו לעצמם, והוא להגיע ל-5,000 מנויים בעונה הנוכחית.

דן מורי, ששוחרר והמשיך להתאמן עם הקבוצה, הגיע להסכמה סופית על עזיבה. בהודעת המועדון נכתב: "המועדון מאחל בהצלחה לדן אשר תרם מיכולתו המקצועית ומאישיותו החיובית להישגים של הקבוצה בעונה שעברה. לעיתים הנסיבות מובילות לפרידה שאינה נעימה לצדדים, אך במקרה של דן מדובר בג'נטלמן של ממש ועל כך הוא ראוי להערכה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully