וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים בין מכבי חיפה לבוזגלו, מכבי תל אביב ממתינה עם הצעה גבוהה יותר

22.8.2017 / 12:08

הירוקים הגישו לקשר המתאושש מפציעה טיוטת חוזה לשלוש שנים, ממנה עולה כי עדיין יש פערים בין הצדדים. סגנית האלופה מחכה לו עם הצעה משופרת, יעקב בוזגלו: "כרגע אנחנו במשא ומתן אך רק עם מכבי חיפה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

פערים בין מאור בוזגלו למכבי חיפה. אמש (שני) העבירה מכבי חיפה לשחקן טיוטת חוזה ראשונה לשלוש שנים וממנה עולה, כי יש פערים בין הצעת המועדון לדרישות השחקן. גורם המעורה בפרטים סיפר כי בין מכבי חיפה לבין יעקב בוזגלו התקיימו עד כה למעלה מחמש פגישות ושיחות, כאשר לקראת הסוף הגיעו הצדדים להבנות בעל פה על מרבית הסעיפים. אלא שאמש כאשר הוגשה ההצעה בכתב, נמצא כי יש פערים בין הצדדים ומכאן צפויים המועדון והשחקן להמשיך לשאת ולתת בכתב על מנת להגיע להסכמות.

עוד בנושא:

מה השתנה? בני יהודה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה במחזור הפתיחה
גיא לוזון: "המשחק הזה לא יגרום לי לשנות את דעתי לגבי השחקנים"
מכאן תבוא השורה? אתנסיאדיס נחת בישראל וצפה במשחק מהיציע

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הפערים עם מכבי חיפה ייסגרו? בוזגלו/ברני ארדוב

מי שממתינה לבוזגלו היא מכבי תל אביב. לוואלה! ספורט נודע כי מכבי תל אביב הציעה לבוזגלו במהלך החודש האחרון הצעה כספית גבוהה מזו שמציעה לו מכבי חיפה. בדומה למכבי חיפה גם ההצעה של מכבי תל אביב היא לשלוש שנים וכאמור בשכר יותר גבוה. גורם שאישר את הדברים סיפר כי אכן ההצעה של מכבי תל אביב הייתה גבוהה יותר, אך בוזגלו בחר קודם כל לצאת לסדרת פגישות עם מכבי חיפה מכיוון שהוא מעריך כי מבחינה מקצועית, מכבי חיפה כרגע יכולה להיות טובה יותר עבורו.

יעקב בוזגלו סירב להתייחס לפרטי המשא ומתן, אך אמר: "אנחנו מנהלים כרגע משא ומתן מול מכבי חיפה וזה לא סוד. אנחנו בתחילת העברת טיוטות החוזה. אני נוהג לדבר עם קבוצה אחת ולא לרקוד על שתי חתונות. רק במידה שהדברים לא יבשילו מול מכבי חיפה לכדי חתימה, אנחנו נשמע מה יש לצד השני להציע מעבר לאותה פגישה שהתקיימה לפני כחודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully