וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס נחת בישראל

21.8.2017 / 13:10

שחקנה בן ה-28 של פאוק סלוניקי נחת בארץ כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לשנתיים במועדון. צפוי להגיע הערב (20:30, ספורט1) למשחקה של הקבוצה נגד בני יהודה במושבה

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס נחת היום (שני) בישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לשנתיים במכבי חיפה. החלוץ בן ה-28 אמור היה להגיע כבר אתמול, אחרי שהוצא מהסגל של פאוק סלוניקי למשחק הליגה מול לבדיאקוס, אך בסופו של דבר דחה את הגעתו ביממה. הוא צפוי להיות נוכח הערב (20:30, ספורט1) במושבה, שם תתארח מכבי חיפה אצל בני יהודה במשחק שינעל את מחזור הפתיחה בליגת העל.

ביוון טענו במהלך סוף השבוע כי אתנסיאדיס ירוויח כ-650 אלף יורו לעונה ויהיה המשתכר הבכיר בתולדות מכבי חיפה, אבל גורמים המעורים בעסקה הבהירו שהסכום יהיה נמוך יותר. בנוסף, החלוץ יזכה לבונוסים על שערים והישגים. פאוק לא תקבל פיצוי ולמעשה מדובר בהעברה חופשית, כשהקבוצה היוונית תקבל 40 אחוזים ממכירה עתידית של השחקן.

עוד בנושא:

בני יהודה - מכבי חיפה: עטר לא יהיה בסגל, שתי הקבוצות עם שלושה בלמים
מכבי חיפה: שחר שוחח עם סלליך. גולסה המליץ על אתנסיאדיס

סטפנוס אתנסיאדיס נוחת בנתב"ג. יוסי ציפקיס
אתנסיאדיס בנתב"ג/יוסי ציפקיס

אתנסיאדיס בן ה-28, המכונה "קלאוס", שיחק עד כה רק בפאוק, פרט לעונת השאלה אחת בפנסראיקוס (2009/10). לאחרונה טס לטורקיה כדי לעבור בדיקות רפואיות בקוניאספור, אך בסופו של דבר לא חתם. גם אסטון וילה הביעה בו עניין בתחילת הקיץ.

קלאוס הגיע לפאוק בגיל 8 ועלה לבוגרים ב-2007. אחרי שחזר מהשאלה הפך החלוץ לשחקן הרכב ובחמש עונות רצופות כבש במספרים דו ספרתיים. עונת השיא שלו הייתה ב-2012/13, אז הבקיע 14 שערי ליגה ו-23 בכל המסגרות. בעונה האחרונה עבר הסמל הבלתי מעורער של פאוק משבר לא פשוט ולא כבש כלל בליגה (22 משחקים) אלא רק בגביע (2 שערים) ובאירופה (3). לאתנסיאדיס גם 12 הופעות במדי נבחרת יוון, במדיה ערך את הבכורה ביוני 2011.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: שחר שוחח עם סלליך. גולסה המליץ על אתנסיאדיס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully