וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר שוחח עם סלליך. גולסה המליץ על אתנסיאדיס

20.8.2017 / 7:16

במועדון אישרו את תחילת המגעים עם קשר פאוק. היווני אמור לנחות ביממה הקרובה, במועדון התייעצו עם קשר מכבי תל אביב ששיחק עימו. הפער היחיד בדרך להחתמת בוזגלו: דרישה לקבל שכר ללא קשר למועד החזרה מפציעה

אימג'בנק GettyImages

במכבי חיפה אישרו במועדון את הפרסום מאמש בוואלה! ספורט, לפיו סינטיאהו סלליך שסירב עד כה לשוב לישראל עשוי לחתום לעונה הבאה. הנשיא יעקב שחר, שרוצה את השחקן במועדון וכבר שוחח עימו על האפשרות שישחק בחיפה זימן כבר שלשום את סוכנו דודו דהאן לפגישה, שתיערך כנראה היום או מחר, ותדון בנושא השכר.

שחר הוא זה שיזם את חזרתו לאימוני הקבוצה לאחר שהבין כי הוא לא מתאמן במסגרת קבועה, אולם עד יום שישי סלליך פסל אפשרות להצטרף לסגל. "גיא פנה לשחקן בשבוע שעבר ורצה שהוא יהיה בסגל לגביע הטוטו. סלליך סירב והבנו שהוא רוצה לשחק באירופה. משהו השתנה בסוף השבוע", אמרו במועדון. בחיפה מבהירים כי השחקן עשוי להצטרף ללא קשר למאור בוזגלו, שלא יוכל לשחק בחודשים הקרובים.

עוד בנושא:

מכבי חיפה תיפגש עם סוכנו של סינטאיהו סלליך, עשוי להצטרף לקבוצה
סטפנוס אתנסיאדיס צפוי לנחות בראשון כדי לחתום לשנתיים במכבי חיפה
הפועל עכו פנתה למכבי חיפה כדי לשאול את המגן שי בן דוד

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בשירות מכבי חיפה. גולסה/ברני ארדוב

במועדון אישרו גם את הפרסום ביום שישי לפיו סטפנוס אתנסיאדיס נמצא במשא ומתן מתקדם וכי הוא צפוי לנחות בתחילת השבוע בישראל במטרה בדיקות רפואיות, אחרי שהוצע לו חוזה לשנתיים. לפני ההחלטה להגדיל את ההצעה במועדון פנו לקשר מכבי תל אביב, אייל גולסה, ששיתף עימו פעולה במשך שנתיים בפאוק, אז הבקיע 25 שערי ליגה. על פי התקשורת היוונית, החלוץ היווני שדרש שכר גבוה של 750 אלף יורו סגר לבסוף את תנאיו על 650 אלף, מה שיהפוך אותו למשתכר הבכיר בקבוצה. מקורבים לעסקה טוענים כי שכרו יהיה נמוך מכך אם אכן יחתום ואישרו כי הוא אמור לנחות ביממה הקרובה בישראל. גם קבוצתו פאוק סלוניקי, שאישרה אמש (שישי) כי התקבלה הצעה רשמית ממכבי חיפה, מוכנה לפרידה לאחר שהתקבלה הסכמת הבעלים איבן סאבידס להתיר את חוזהו של החלוץ שחתום עד 2018. חיפה לא תידרש לשלם דמי העברה וממשיכה במדיניות שלה – להחתים את רוב שחקני הרכש כשהם חופשיים. יחד עם זאת, פאוק צפויה לקבל במסגרת העסקה אחוזים ממכירה עתידית.

נשיא המועדון היווני נפגש עם השחקן והשניים החליטו שלא ייכלל בסגל מול לבדיאקוס הערב בעקבות העסקה הנרקמת.
בעניין אחר: אחרי שמכבי חיפה העבירה למאור בוזגלו את טיוטות החוזה, עניין אחד מעכב את מעמד החתימה בין הצדדים – על פי מקורבים לעסקה, יעקב בוזגלו דורש לשלם לבנו שכר ללא קשר למועד חזרתו מפציעה, בעוד שבמועדון מתנים זאת במועד ההחלמה הסופי. בוזגלו כבר סיכם את תנאיו, כחצי מיליון יורו לעונה, אך תנאי התשלום לעונה הראשונה אינם סגורים מכיוון שלא ידוע מתי ישוב מפציעה. הצדדים אמורים להיפגש פעם נוספת, כנראה ביום שלישי, במטרה להגיע לפשרה בנושא.

גיא לוזון תרגל אתמול מערך של שלושה בלמים (בן הרוש, קינן ודוס סנטוס) אך היום תתקבל החלטה סופית לגבי ההרכב באימון המסכם. לפחות 6,000 אוהדים אמורים להגיע למושבה.

הכרטיסים למשחק נגד בני יהודה אזלו. כ-6,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה ולאכלס שלושה יציעים נפרדים. במועדון קראו לאוהדים להגיע מוקדם ככל הניתן על מנת להימנע מהעומס הצפוי בקופות ובכניסות ליציעים. לא תהיה מכירת כרטיסים באצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully