וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס אתנסיאדיס צפוי לנחות בראשון כדי לחתום לשנתיים במכבי חיפה

19.8.2017 / 11:59

החלוץ היווני לא נכלל בסגל של פאוק סלוניקי לקראת לבדיאקוס, סגר את תנאיו מול הירוקים וצפוי להפוך למשתכר הבכיר עם 650 אלף יורו. חיפה תקבלו ללא דמי העברה, פאוק תזכה לאחוזים עתידיים

סטפנוס אתנסיאדיס פאוק סלוניקי. GettyImages
מתקרב לכרמל. סטפנוס אתנסיאדיס/GettyImages

סטפנוס אתנסיאדיס צפוי לנחות מחר (ראשון) בישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לשנתיים במכבי חיפה. החלוץ היווני, שדרש תחילה שכר גבוה של 750 אלף יורו, סגר לבסוף את תנאיו מול הירוקים על 650 אלף, מה שיהפוך אותו למשתכר הבכיר בקבוצה. בנוסף, הוא יזכה לבונוסים על הישגים ושערים.

גם קבוצתו פאוק סלוניקי, שאישרה אמש (שישי) כי התקבלה הצעה רשמית ממכבי חיפה, מוכנה לפרידה לאחר שהתקבלה הסכמת הבעלים איבן סאבידס ותתיר את חוזהו של החלוץ (חתום עד 2018). המשמעות: מכבי חיפה לא תידרש לשלם דמי העברה. פאוק תקבל אחוזים ממכירה עתידית של השחקן, שנותר מחוץ לסגל למשחק במחזור הפתיחה מול לבדיאקוס בעקבות העסקה הנרקמת.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על מועמדותו של סטפנוס אתנסיאדיס
פאוק אישרה שקיבלה הצעה ממכבי חיפה: מו"מ מתקדם עם אתנסיאדיס

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קרוב להשלמת הסגל. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

אתניסיאדיס בן ה-28, המכונה "קלאוס", משחק כל חייו בפאוק סלוניקי, פרט לעונת השאלה אחת בפנסראיקוס (2009/10). לאחרונה טס לטורקיה כדי לעבור בדיקות רפואיות בקוניאספור, אך בסופו של דבר לא חתם. גם אסטון וילה הביעה בו עניין בתחילת הקיץ.

קלאוס הגיע לפאוק בגיל 8 ועלה לבוגרים ב-2007 כשהיה בן 19. אחרי שחזר מהשאלה הפך החלוץ לשחקן הרכב ובחמש עונות רצופות כבש במספרים דו ספרתיים. עונת השיא שלו הייתה ב-2012/13, אז הבקיע 14 שערי ליגה ו-23 בכל המסגרות. בעונה האחרונה עבר הסמל הבלתי מעורער של פאוק משבר לא פשוט ולא כבש כלל בליגה (22 משחקים) אלא רק בגביע (2 שערים) ובאירופה (3). לאתנסיאדיס גם 12 הופעות במדי נבחרת יוון, במדיה ערך את הבכורה ביוני 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully