וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה של שחקנים: שחקני בית"ר ירושלים השכיחו את הבלגן מסביב

21.8.2017 / 7:21

על אף היעדר מאמן והשבוע ההזוי שעברו, כוכבי הקבוצה דיברו רק על ניצחון וסיפקו קבלות. גיא לוי, עמיר תורג'מן ואלי כהן השריף מועמדים לאימון הקבוצה. עיסקת רוז צפויה להיחתם עד אמצע השבוע

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. רוח השחקנים

בבית"ר ירושלים אוהבים להשתמש לא פעם בצמד המילים "רוח המועדון". אז כן, רוח המועדון בשנים האחרונות היא כזאת שתמיד כאשר יש בלגן ושבוע מטורף, איכשהו קורים דברים טובים. מטחים של ביקורות על המועדון בעניין מעורבות אלי טביב וסמכויות אלי אוחנה, אין מאמן, עדיין לא הגיע בלם והקבוצה עדיין מחפשת את עצמה? לשחקנים זה לא משנה. כל השבוע הם משוכנעים שמנצחים את מכבי תל אביב ורצים לאליפות, עידן ורד אפילו דיבר על זה בבוקר המשחק. זה לא מקרי, כי עם כל הכבוד לבעיות של בית"ר, השחקנים יודעים שדברים עוד ישתפרו ואת מה שיש להם, אי אפשר לקחת. לגילי לבנדה מגיעות מחמאות על אתמול, אך הן מגיעות לא פחות לשחקנים הבכירים של הקבוצה כמו איתי שכטר ועידן ורד שדיברו עם חבריהם השבוע וכיוונו רק למטרה אחת - חוזרים מנתניה עם ניצחון. יש שחקנים שפשוט יודעים להוביל, לא משנה מה קורה במועדון.

שכטר סיכם זאת בסיום ואמר: "בית"ר ירושלים קבוצה חזקה עם סגל טוב, גם כשהפסדנו 4:0 לבולגרים אמרתי את זה. עברנו שבוע לא פשוט אבל יש כאן חבר'ה גברים ואנרגיות טובות של שחקנים. באנו מוכנים, נחושים, בריאים, צריכים להביא את מה שאנחנו יודעים בכל מצב, אין תירוצים".

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את מכבי תל אביב
שכטר: "עברנו שבוע מטלטל והשגנו ניצחון גדול", מיכה: "לא ניכנס לדיכאון"
ראש בראש: אצילי עוד לא בעניינים, ורד זכה בפרס על ההשקעה
במכבי תל אביב מתעקשים: ג'ורדי קרויף רוצה את סטיב מקלארן לצידו

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"יש כאן חבר'ה גברים ואנרגיות טובות". שכטר/ברני ארדוב

2. ז'אורז'יניו ניצח את קלאודמיר

כדי להבין עד כמה שחקני בית"ר כיוונו מראש לניצחון צריך היה לראות את ז'אורז'יניו וקלאודמיר יוצאים מהאיצטדיון. בשישי הראשון הימר על 0:2 לבית"ר ושער שלו. השני על 1:2. תיקו אפילו היתה אופציה. "אני הייתי הכי קרוב מבין שנינו", אמר ז'אורז'יניו. "בישלתי במקום גול, אבל בכל מקרה ידעתי שננצח".

ואת זה אומר שחקן שעדיין מחפש את עצמו בבית"ר. תשאלו את ז'אורז'יניו מה המשבצת שלו ואפילו הוא לא יודע. בשלישיית האמצע הוא מאבד את המיקום (יוסי בניון שנכנס עשה את הסדר שהוא לא הצליח לעשות, אחד השחקנים הכי משמעותיים בבית"ר), וכשהוא משובץ בימין או שמאל הוא עייף לרדוף אחרי מגן. הרכש הכי אטרקטיבי של בית"ר עוד צריך לעבור תהליך ארוך כדי למצוא את מקומו.

עוד באותו נושא

שכטר: "עברנו שבוע מטלטל והשגנו ניצחון גדול", מיכה: "לא ניכנס לדיכאון"

לכתבה המלאה
ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים עם איתי שכטר. ברני ארדוב
גם לנחש נכון הוא יודע. ז'אורז'יניו עם שכטר/ברני ארדוב

3. אפילו סאבו והייסטר נלחמו

ההגנה של בית"ר הייתה מאולתרת אתמול. מיקי סירושטיין הבין רק לקראת סוף השבוע כי טל כחילה יתקשה לשחק והוא צפוי לפתוח בהרכב, עם אריק סאבו נעשו שיחות אישיות כדי שלא יעשה פרצופים על הצבתו כמגן ימני, מרסל הייסטר עבר תקופה קשה מאוד ויחד עם סאבו היו אולי צמד המושמצים ביותר במועדון. אף אחד מהם לא סיפק משחק יוצא דופן אך השניים כן נלחמו - מה שהיה חסר יותר מכל במשחק שלהם עד כה. "אם סאבו היה רוצה הוא היה מגן ימני מצוין, אבל הוא לא ירצה לאורך זמן. היום הוא היה גבר על המגרש", אמרו בבית"ר.

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה עם שחקן בית"ר ירושלים אריק סאבו. ברני ארדוב
לא ירצה להמשיך כמגן ימני לאורך זמן. סאבו שומר על מיכה/ברני ארדוב

4. רוז יחתום היום או מחר, ומה לגבי ארבייטמן?

בבית"ר ממתינים לחתימת עיסקת לינדסי רוז היום או מחר על מנת להנחיתו בישראל ולצרפו למועדון. ברגע שרוז יגיע, אנטואן קונטה יעבור לעמדת המגן הימני וסאבו יחזור לקישור. בקבוצה הודו אתמול שעם כל הכבוד לתוצאה, גם למכבי תל אביב ולאלילת המזל היה חלק ב-0:3 ויש עוד הרבה עבודה עד שבית"ר תהיה קבוצה חזקה שבאמת תוכל לקרוא תיגר על תארים העונה. בנוגע לשלומי ארבייטמן, גם במועדון מבינים כי בימים הקרובים יצטרכו לתת לחלוץ תשובה האם מעוניינים לצרפו למועדון. ארבייטמן מאוד רוצה לשוב לבירה ונראה כי לא תהיה בעיה למצוא את שביל הזהב בנושא הכספי. גם בנוגע לשיחרורם של שחקן או שניים יצטרכו בבית"ר לקבל החלטות. יעקב בריהון לא התלבש אתמול, הפועל אשקלון וקבוצה נוספת מעוניינות לצרפו מיידית.

שלומי ארבייטמן באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא אמורה להיות מחלוקת כלכלית. ארבייטמן/ברני ארדוב

5. גיא לוי, עמיר תורג'מן ואלי כהן על הפרק

אלי אוחנה לקח פסק זמן מכל העיסוק במאמנים פוטנציאליים ובימים הקרובים הוא אמור לשוחח או להיפגש עם מספר מועמדים ולקבל החלטה את מי מהם לצרף. גיא לוי עדיין על הפרק מבחינת אוחנה, כאשר גם עמיר תורג'מן ואלי כהן השריף נמצאים ברשימה. רק לאחר שיבחן את כל האופציות, יקבל אוחנה החלטה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully