וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: העסקה נסגרה, ברצלונה תשלם 130 מיליון יורו על עוסמאן דמבלה

בצרפת מדווחים שבארסה סיכמה את כל התנאים מול דורטמונד, וכי שחקן הכנף עובר לספרד. הצרפתי יהפוך לשחקן השני הכי יקר בהיסטוריה, אחרי ניימאר, וסכום ההעברה יכול לצמוח עד 150 מיליון

עוסמאן דמבלה שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
עובר לבארסה. דמבלה/GettyImages

נמצא המחליף לניימאר: מעברו של עוסמאן דמבלה מבורוסיה דורטמונד לברצלונה סוכם, וסגנית אלופת ספרד תשלם תמורתו 130 מיליון יורו. על פי הדיווחים בצרפת, בארסה סיכמה את כל התנאים עבור הקיצוני, בפגישה שנערכה בין הקבוצות במונאקו לפני הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות. באנגליה טוענים שדמבלה יחתום לחמש שנים בסגנית אלופת ספרד, שרודפת אחריו כבר מספר שבועות, מאז עזיבתו של ניימאר לפריס סן ז'רמן. דמבלה יהפוך לאחר המעבר לשחקן השני הכי יקר בהיסטוריה, אחרי האיש שהגיע להחליף, וסכום ההעברה יכול לצמוח עד 150 מיליון יורו, עם בונוסים.

הצרפתי בן ה-20 הגיע לבורוסיה דורטמונד ב-2016 והפך תוך זמן קצר לאחד השחקנים המרכזיים במועדון אותו מאמן כיום פטר בוס. דמבלה ערך במדיו 36 הופעות בכל המסגרות וכבש 6 שערים. לפני כשבועיים החרים דמבלה מיוזמתו את אימון דורטמונד כפי הנראה כחלק מהניסיון שלו ללחוץ על הנהלת המועדון להשלים את העברתו לשורות הענקית מהליגה הספרדית.

הדבר הוביל להשעייתו הזמנית משורות דורטמונד ולמתיחות קשה בינו לבין הנהלת המועדון. ברצלונה, אגב, הכחישה כל קשר לעובדה שדמבלה החרים את האימון והכריזה כי מדובר בעניין פנימי של המועדון מהבונדסליגה.

עוד בנושא
דשאן שוב מפתיע: בנזמה, מרסיאל ודמבלה מחוץ לסגל נבחרת צרפת
דיווח: ברצלונה תיפגש עם ראשי דורטמונד וליברפול בהגרלת האלופות
ריאל מדריד זכתה בגביע סנטיאגו ברנבאו, שער ניצחון יפהפה לרונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully