וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן שוב מפתיע: בנזמה, מרסיאל ודמבלה מחוץ לסגל נבחרת צרפת

מאמן הטריקולור פרסם את הסגל המורחב לקראת הולנד ולוקסמבורג במוקדמות גביע העולם והותיר בחוץ את חלוצי ריאל ומנצ'סטר הלוהטים. אמבפה זומן, אך לא יוכל לצאת מהמחנה לצרכי מו"מ

נביל פקיר במדי נבחרת צרפת עם דידייה דשאן. AP
חוזר לסגל. נביל פקיר/AP

דידייה דשאן לא מפסיק להפתיע. מאמן נבחרת צרפת פרסם היום (חמישי) את הסגל לקראת צמד המשחקים הגורליים במוקדמות גביע העולם מול הולנד ולוקסמבורג ב-31 באוגוסט וב-3 בספטמבר. באופן מפתיע למדי, המאמן לא הכליל בין 24 השחקנים שזומנו את קרים בנזמה, אנתוני מרסיאל, עוסמאן דמבלה ובנג'מין מנדי.

בנזמה ובמיוחד מרסיאל מצויים בכושר נהדר מפתיחת העונה, כשחלוץ מנצ'סטר יונייטד כבר הספיק לכבוש שני שערים בשני משחקים בפרמיירליג העונה. בנזמה לא זומן תקופה ארוכה לנבחרת זכר לפרשת קלטת הסקס בה היה מעורב, אולם כלל לא בטוח שזו הסיבה לאי זימונו הפעם.

גם אי הזימון של דמבלה בלתי צפוי. חלוץ דורטמונד אמנם הושעה לאחרונה מאימוני דורטמונד עקב התעקשותו לעבור לברצלונה, אולם הוא נחשב לאחד הצעירים הכישרוניים במדינה ואמור להיות בורג חשוב. בניגוד אליו, כישרון צעיר אחר שלא משחק בצורה סדירה לאחרונה וכן זומן הוא קיליאן אמבפה. קינגסלי קומאן ונביל פקיר חזרו לסגל.

יחד עם זאת, דשאן הודיע חגיגית על מגבלה ברורה שיטיל על שחקני הסגל: לטענתו, הוא לא יאפשר לאף אחד משחקני הנבחרת לעזוב את המחנה, שמתחיל ביום שני הקרוב, כדי לדון בחוזים עם קבוצות אחרות. המשמעות היא שכדי לסגור את עסקת אמבפה פריס סן ז'רמן צריכה להזדרז ולהשלים את המעבר עד יום שני.

צרפת מדורגת במקום השני בבית א', אחרי שבדיה שהשיגה 13 נקודות כמוה, אך מקדימה אותה בזכות יחס שערים עדיף. הולנד מפגרת אחריה בשלוש נקודות אך יכולה להשוות את המאזן אם תנצח אותה במשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully