וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד זכתה בגביע סנטיאגו ברנבאו, שער ניצחון יפהפה לרונאלדו

הבלאנקוס ניצחו את פיורנטינה 1:2 וזכו בגביע בפעם ה-12 ברציפות. הפורטוגלי המושעה בישל למיוראל (4) ןכבש בעצמו עם טיל לחיבורים (33). זידאן: "לזה הוא מסוגל, שמחים שהוא פה"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
הספק נאה. רונאלדו/AP

ריאל מדריד זכתה הלילה (בין רביעי לחמישי) בגביע סנטיאגו ברנבאו בפעם ה-38 בתולדותיה ובפעם ה-12 ברציפות, לאחר שגברה 1:2 על פיורנטינה.

זינדין זידאן עלה בהרכב חזק יחסית, בין היתר עם כריסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס ומרקו אסנסיו, כשבמחצית השנייה שולבו בין היתר איסקו, גארת' בייל, קאסמירו, כמו גם בנו של המאמן, לוקה זידאן, שהחליף את קיקו קאסייה בשער.

אלא שהפתיחה היתה שייכת לויולה. כבר בדקה הרביעית התקפה מסודרת מצאה את ג'ורדן ורטוט, שמקצה הרחבה בעט יפה לפינה וקבע 0:1 לאורחת. הבלאנקוס הגיבו במהירות, ושלוש דקות לאחר מכן בורחה מיוראל ניצל בישול של כריסטיאנו רונאלדו כדי לדחוק מקרוב ולאזן.

הפורטוגלי, שעונש ההרחקה שלו נותר על כנו, השלים ערב מוצלח מבחינתו והקפיץ את הקהל בדקה ה-33, עם בעיטה חזקה, אלכסונית וטיפוסית שקבעה את תוצאת המשחק. רונאלדו, אגב, היה אחד משלושה שחקנים בלבד שנותרו על כר הדשא למשך כל 90 דקות, בעיקר משום שלא יוכל לשחק מול ולנסיה ביום ראשון.

"זו היתה הופעה טובה", סיכם זידאן. "אני שמח שהקהל הגיע, זה היה חשוב לנו. השגנו את מה שרצינו - להניף את הגביע. רונאלדו? לזה הוא מסוגל. אנחנו שמחים שהוא כאן".

עוד בנושא:

העברות בעולם - 24.8: בנזמה בדרך לחוזה חדש, גורצקה לברצלונה?
חמישי במונאקו: הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות
אמרה ג'אן: "ליברפול זה מועדון ששייך לליגת האלופות"

שחקני ריאל מדריד. GettyImages
עוד תואר לארון. שחקני ריאל מדריד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully