וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה ג'אן: "ליברפול זה מועדון ששייך לליגת האלופות"

קשר האדומים, שכבש את הצמד הראשון בקריירה שלו ב-2:4 מול הופנהיים, חגג, הנדרסון: "זה היה לילה נהדר מבחינתנו". סנדרו ואנגר: "מבחינה קולקטיבית היינו חרא ב-20 הדקות הראשונות"

אמרה ג'אן שחקן ליברפול. רויטרס
"אלה לא היו השערים הכי קשים בקריירה שלי". ג'אן/רויטרס

אחרי שלוש שנים ליברפול הבטיחה הערב (רביעי) את חזרתה לשלב הבתים של ליגת האלופות. המייטי רדס נראו טוב, ניצחו 2:4 את הופנהיים הגרמנית והשלימו 3:6 בסיכום שני המפגשים. אמרה ג'אן (10 ו-21), מוחמד סלאח (18) ורוברטו פירמינו (63) כבשו לליברפול, מארק אות (28) וסנדרו ואגנר (79) כבשו לזכות הקבוצה של יוליאן נאגלסמן שאת העונה האירופית הראשונה בתולדותיה תבלה בליגה האירופית. יורגן קלופ חגג בסיום כשהוא עובר בין שחקניו ומודה לכל אחד ואחד מהם.

* אמרה ג'אן כבש צמד לראשונה בקריירה שלו.

* חלפו רק 143 שניות בין השער של מוחמד סלאח לשני לש אמרה ג'אן.

* הופנהיים כבשה בפעם ה-12 ברציפות במשחק חוץ במסגרת תחרותית.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
חוזרים לליגת האלופות. קלופ חוגג/רויטרס

קשר ליברפול אמרה ג'אן אמר: "ליברפול הוא מועדון ששייך לליגת האלופות. עבדנו קשה בשביל זה. יש עדיין דברים שהיינו יכולים לעשות טוב יותר. לחצנו טוב, הנענו טוב את הכדור, אבל אנחנו מאוכזבים שספגנו שני שערים. השערים שלי לא היו הקשים ביותר שכבשתי בחיי ואני שמח מאוד שהצלחתי לעזור לקבוצה להשיג את המטרה שלה. הגיע לנו לעלות כשמסתכלים על שני המשחקים".

קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון אמר: "זה היה לילה נהדר, האווירה הייתה נהדרת במשך כל הערב ואנחנו היינו מבריקים בהתחלה וקבענו את הקצב. נתנו להם לכבוש שני שערים ויש דברים שאנחנו עוד צריכים לעבוד עליהם, אבל בסך הכול אנחנו נרגשים לחזור לליגת האלופות, המקום אליו שייכת ליברפול. לחזור לליגת האלופות הייתה המטרה שלנו ואני שמח שעמדנו בה. עכשיו אנחנו צריכים גם לנצח במשחקים בליגת האלופות. אני נרגש בשביל חבריי לקבוצה ובשביל האוהדים. אנחנו באלופות והוכחנו שאנחנו יכולים לשחק נגד קבוצות גדולות, נשמח עם כל מי שנוגרל נגדה".

דיאן לוברן אמר: "היה משחק קשה, אבל האמנו בעצמנו מהשנייה הראשונה. היה להם קשה לשחק נגד חלוצים מהירים כמו מאנה וסלאח, אבל זו הייתה עבודה קבוצתית ומאמץ נהדר מכולם. אנחנו עכשיו יכולים להסתכל על ההגרלה בשמחה".

חלוץ הופנהיים סנדרו ואגנר אמר אחרי המשחק: "הלוואי שהייתי יודע מה השתבש לנו ב-20 הדקות הראשונות, לא הצלחנו להיכנס למשחק. קשה להסביר את זה. עבדנו קשה כל השנה שעברה כדי להגיע לרגע הזה, אבל היינו חרא מבחינה קולקטיבית. ציפינו לכל כך הרבה יותר מאיתנו. נצטרך להסתפק בליגה האירופית, מה שהיינו מקבלים בשמחה בפתיחת העונה שעברה, אבל ממש רצינו לעלות לליגת האלופות. ממש ירינו לעצמנו ברגל ב-20 הדקות הראשונות".

שוער הופנהיים אוליבר באומן אמר: "התרסקנו בחזרה על האדמה ממש בהתחלה, קשה לתאר את זה במילים. אכזבנו את עצמנו ב-20 הדקות הראשונות ונגד קבוצה כמו ליברפול קשה לחזור מעמדה כזו, במיוחד באצטדיון עם קהל כזה. לא הצלחנו להלחיץ את היריבה ולא לאתגר אותה באזורים המסוכנים. נגד קבוצה כמו ליברפול, אתה תיענש בסופו של דבר".

מאמן הופנהיים יוליאן נאגלסמן אמר: "לא היינו מספיק טובים ב-20 הדקות הראשונות. לא ביצענו שום דבר מהדברים שדיברנו עליהם. אחרי התחלה רעה כל כך, ההתמודדות די הוכרעה. זו הייתה ההתחלה הרעה ביותר שיכולנו לחוות. ניסינו לשנות דברים במחצית השנייה, אבל היינו זקוקים לשלושה שערים ועדיין ביצענו שגיאות שלו אופייניות לנו. חמותי תמיד אומרת 'מה שקורה, קורה'. לא נהיה בליגת האלופות, ליברפול הייתה הקבוצה הטובה יותר. אנחנו נתמקד בבונדסליגה ונראה מה הגרלת הליגה האירופית תזמן לנו. זו תחרות שאנחנו עדיין יכולים ללמוד מההתחרות בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully