וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "שחקנים רבים של בוסטון לא חיבבו את אייזאה תומאס"

בארה"ב ממשיכים לעסוק בעסקה המסקרנת: "דן גילברט חיכה זמן רב כי רצה 'שם גדול'". עדיין לא ברור כיצד המהלך ישפיע על לברון. דיווח: "השחקנים הצעירים של שיקגו לא סובלים את ווייד"

שחקן בוסטון אייזאה תומאס. AP
האמנם? תומאס/AP

24 שעות חלפו מאז הטרייד ששלח את קיירי אירווינג לבוסטון ואת אייזאה תומאס לקליבלנד, וב-NBA מתקשים להירגע. עוד ועוד פרטים נחשפים כעת על העסקה המרתקת, כשעל פי ESPN, הסיבה המרכזית שהקאבס חיכו שישה שבועות עד שביצעו סוף סוף טרייד היא שהבעלים דן גילברט רצה "שם גדול".

רבים מנסים להבין כיצד הטרייד הזה ישפיע על ההחלטה של לברון ג'יימס בקיץ הבא. על פי כל ההערכות, הכוכב הגדול עתיד לעזוב, ככל הנראה ללוס אנג'לס, ולא ברור כיצד החלפתו של אירווינג בתומאס (ובג'יי קראודר, אנטה ז'יז'יץ' ובחירת הדראפט של ברוקלין) תשפיע. "אם הם יזכו באליפות זה יהיה נהדר. אם לא, זה יהיה גרוע", אמר מקורב ללברון על העסקה.

מנגד, העיתונאי כריס ברוסארד טוען כי תומאס לא היה עד כדי כך פופולרי בחדר ההלבשה של בוסטון, וזאת בלשון המעטה. "דיברתי עם כמה מנהלים שאמרו ששחקנים רבים של בוסטון לא חיבבו את אייזאה", טען ברוסארד. "ידענו שהיו לו בעיות בסקרמנטו ופיניקס. לא ידעתי שזה קרה גם בבוסטון".

ג'ייסון טייטום, שלא זכה לשחק עם תומאס, נרגש משיתוף הפעולה עם קיירי: "הייתי בהלם, כמו כולם. לא ידעתי אם גם השם שלי יהיה בעסקה. אירווינג שחקן מצוין, שחקן גדול, סופרסטאר, אני משוכנע שזה הולך להיות כיף גדול".

עוד בנושא:

דיווח: קליבלנד פנתה לווריירס לגבי תומפסון לפני שסוכם הטרייד
כשהשכל מנצח את הרגש: ניתוח הטרייד הגדול בין קליבלנד לבוסטון
לברון נפרד מקיירי: "בחור מיוחד. איזו דרך עברנו בשלוש השנים יחד"

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. רויטרס
בבוסטון נלהבים משיתוף הפעולה העתידי. אירווינג/רויטרס

ומה לגבי ההשפעה של הטרייד על שאר הליגה? עד לא מזמן דווח בארצות הברית שכרמלו אנתוני מעוניין לעזוב את ניו יורק אך ורק ליוסטון, אך ב"ניו יורק פוסט" טוענים שהעסקה האחרונה עשויה לשנות את דעתו. הניקס אוהבים את ג'יי קראודר, שלא יוכל לעבור ב-60 הימים הקרובים, ולא מן הנמנע שגם אימאן שאמפרט יהיה מעורב בעסקה כזו או אחרת.

שחקן נוסף שעשוי להצטרף לקליבלנד הוא דוויין וייד. לפי ESPN, שחרורו של "פלאש" משיקגו במוקדם או במאוחר היא "בלתי נמנעת. זה עניין של מתי, לא האם יקרה או לא. כרגע כולם מסתכלים אחד על השני ותוהים על כמה כסף יהיו מוכנים לוותר. השחקנים הצעירים בקבוצה לא מסוגלים לסבול את דוויין. נמאס להם".

בארצות הברית טענו אמש שקליבלנד פנתה לגולדן סטייט בניסיון להשיג את קליי תומפסון, אך הווריירס סירבו. מתברר כי הקאבס הן אחת מארבע קבוצות שפנו לאלופה בנוגע לקלעי המדופלם, אך תופמסון לא מוטרד. "זה מגניב", אמר. "זה מראה שהווריירס מאמינים בי ושקבוצות אחרות רוצות שאהיה חלק מההצלחה שלהן. אני מעריך את זה".

עוד באותו נושא

כשהשכל מנצח את הרגש: ניתוח הטרייד הגדול בין קליבלנד לבוסטון

לכתבה המלאה
דוויין וייד, שיקגו בולס. AP
ימיו בשיקגו ספורים. וייד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully