וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד פנתה לווריירס לגבי תומפסון לפני שסוכם הטרייד

ב-NBA ממשיכים לעסוק בטרייד ההיסטורי. מארק ספירס מ-ESPN טוען שעוד לפני הסיכום עם בוסטון על מעברו של אייזאה תומאס לקאבלירס, הם ניסו להחליף את קיירי אירווינג בגארד של האלופה

קיירי אירווינג מול קליי תומפסון, גולדן סטייט מול קליבלנד. AP
כמעט החליפו קבוצות. אירווינג ותומפסון/AP

ב-NBA ממשיכים לנסות לעכל את הפצצה שהפילו קליבלנד ובוסטון, כאשר נפוצו הלילה (בין שלישי לרביעי) דיווחים על הטרייד ההיסטורי - שישלח את קיירי אירווינג לבוסטון תמורת אייזיה תומאס, שיעשה את הדרך ההפוכה וישתף בעונה הבאה פעולה עם לברון ג'יימס. כעת מסתבר שטרייד לא פחות מדהים, בין קליבלנד לאלופה גולדן סטייט, היה על הפרק. מארק ספירס מ-ESPN דיווח כי סגנית האלופה פנתה לווריירס עוד לפני הסיכום מול הסלטיקס, ובדקו את האפשרות להחליף את הרכז שלה בקליי תומפסון.

מהלך שכזה היה מצרף את אירווינג לקו האחורי המפחיד גם כך של גולדן סטייט, ומצוות אותו עם מי שנחשב לרכז הטוב בליגה - סטף קרי. בסופו של דבר הטרייד לא יצא אל הפועל, ולנו נותר רק לדמיין מה היה יכול להיות, אבל מי אנחנו שנתלונן לנוכח הטרייד שכן הבשיל לידי סיכום? זו הפעם הראשונה בהיסטוריה בה שני שחקנים שקלעו לפחות 25 נקודות בממוצע למשחק בעונה הקודמת מוחלפים זה בזה בקיץ. לפני הטרייד, סיכויי ה-MVP של אירווינג עמדו על 1 ל-50 ושל תומאס על 1 ל-30. אחריו, אירווינג זינק ל-1 ל-25, בעוד תומאס צנח ל-1 ל-100. לאחר הטרייד הזה, לא פחות משישה אולסטארים בעונה החולפת כבר החליפו קבוצה בקיץ הזה (תומאס, אירווינג, ג'ימי באטלר, פול ג'ורג', גורדון הייוורד ופול מילסאפ).

עוד בנושא

טרייד ענק: קיירי אירווינג בבוסטון, אייזאה תומאס בקליבלנד
כשהשכל מנצח את הרגש: ניתוח הטרייד הגדול בין קליבלנד לבוסטון
לברון נפרד מקיירי: "בחור מיוחד. איזו דרך עברנו בשלוש השנים יחד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully