וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד ענק: קיירי אירווינג בבוסטון, אייזאה תומאס בקליבלנד

הקאבלירס נעתרו לבקשת הכוכב שלהם ושלחו אותו לקבוצה עליה גברו בגמר המזרח האחרון. בתמורה, הם קיבלו את האולסטאר של הסלטיקס, כמו גם את ג'יי קראודר, אנטה ז'יז'יץ' ובחירת דראפט

ה-NBA היא ליגה שלא נחה לרגע ועדות נוספת לכך קיבלנו הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר עמוק בתוך הפגרה הושלם אחד הטריידים הגדולים של השנים האחרונות, אם לא בתולדות הליגה כולה: קיירי אירווינג נשלח מקליבלנד לבוסטון, שהעבירה בתמורה לאלופת המזרח בשלוש השנים האחרונות את אייזאה תומאס, ג'יי קראודר, אנטה ז'יז'יץ' ואת בחירת הסיבוב הראשון של ברוקלין בדראפט הבא.

לראשונה בהיסטוריה של הליגה התבצע במהלך הפגרה טרייד שכלל שחקנים שפגשו זה את זה בגמר האזורי או בגמר ה-NBA האחרון. הטרייד הזה סגר חודשיים של שמועות, מאז ה-21 ביוני, אז נודע כי אירווינג ביקש מהקאבלירס להעביר אותו מהקבוצה.

קיירי בן ה-25 יחבור כעת לקבוצה המסקרנת שנבנתה בעיר השעועית, לשם הגיע לפני כחודש וחצי גם גורדון הייוורד מיוטה, בתור שחקן חופשי. לצד השניים הללו ישחקו בעונה הבאה בין היתר אל הורפורד ושני הצעירים המבטיחים ג'יילן בראון והרוקי ג'ייסון טייטום.

למרות הכל, לברון נפרד באהבה

מנגד, הקאבס, שעדיין לא בטוחים שלברון ג'יימס יישאר אצלם בתום העונה הקרובה, קיבלו את מי שהפך לכוכב הגדול של בוסטון בשנתיים האחרונות, תומאס. הגארד נמוך הקומה סיפק אשתקד עונה חלומית, שהפכה אותו למועמד ראוי ל-MVP. בפלייאוף הוא סבל מטרגדיה משפחתית, כאשר אחותו נהרגה בתאונת דרכים, אך התעקש לשחק וסיפק ערב בלתי נשכח של 53 נקודות מול וושינגטון בסיבוב השני. הוא הוביל את הסלטיקס לגמר המזרח, שם הפסידו 4:1 לקליבלנד של קיירי ולברון. בבוסטון היו מי שחששו מהחוזה הבא של תומאס בן ה-29, שיהפוך בתום העונה הקרובה לשחקן חופשי וצפוי לדרוש חוזה מקסימום לחמש שנים.

דני איינג', האיש שהוביל את הטרייד מטעם בוסטון, אמר: "ברור שזה יום שמרגיש כמו רכבת הרים עבורנו. לשלוח בטרייד את אייזאה, ג'יי ואנטה זה קשה, בעיקר אחרי שאייזאה וג'יי היו חלק גדול כל כך מההצלחה שלנו והפכו למנהיגים של הקבוצה, תחת התרבות של הסלטיקס. זה יום מאוד, מאוד קשה. אבל גם מאוד מרגש, כי אנחנו מצרפים את אחד השחקנים ההתקפיים הטובים בליגה. הייתה לי שיחת קשה מאוד עם אייזאה".

איינג' הוסיף: "תג המחיר על קיירי היה גבוה מאוד, אבל לקבל אולסטאר איכותי כל כך, בן 25, שחקן שמתאים לנו בדיוק, כוכב התקפה, זה משהו שעולה מחיר גבוה". לאירווינג נותרו שלוש שנים בחוזה, במהלכן ירוויח 60 מיליון דולר. יחד עם זאת, הוא יכול לצאת מהחוזה שלו בתום העונה השנייה.

עוד באותו נושא

לברון נפרד מקיירי: "בחור מיוחד. איזו דרך עברנו בשלוש השנים יחד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully