וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגרגור: "אני אשבור אותו", מייוות'ר: "יהיו דם, זיעה ודמעות"

שני הלוחמים קיימו מסיבת עיתונאים אחרונה לפני הקרב הגדול, מקגרגור סיפק טראש טוק כהרגלו: "תגידו לכלבה הקטנה לסתום את הפה", מייוות'ר דווקא כיבד: "הוא בחור טוב, מתחרה קשוח"

מערכת וואלה!

פלויד מייוות'ר וקונור מקגרגור הגיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) ללאס וגאס, שם ייערך בין שבת לראשון הקרב שכל העולם עוצר את נשמתו לקראתו, והשתתפו במסיבת העיתונאים האחרונה לפני הדבר האמיתי. כפי שהרגילו אותנו, גם הפעם שני הספורטאים עם הפה הגדול סיפקו יופי של טראש טוק לחימום האווירה הלוהטת גם כך.

לוחם ה-UFC הגיע באיחור לאירוע, ואילץ את יריבו לחכות לו 45 דקות. כאשר הצטרף בסופו של דבר, מקגרגור עלה ראשון על הפודיום וטען כי מייוות'ר טעה בגדול כאשר החליט לעטות בקרב כפפות במשחק יחסית נמוך. "תגידו לכלבה הקטנה לסתום את הפה", אמר, "אני אבוא ואשבור את האיש הזקן. כפפות במשקל 227 גרם - הוא עשה טעות גדולה לדעתי. אני אזיין אותו".

מייוות'ר, שלראשונה באירועי הקידום לקרב הגיע לבוש בחליפת אגרוף, היה בניגוד להרגלו מלא כבוד ליריבו. "MMA או אגרוף, שנינו לוחמים בסופו של דבר. אני לוקח את זה ברצינות. אני יודע שאם יש משהו שאני יודע לעשות זה להילחם. מקגרגור הוא בחור טוב, מתחרה קשוח. הולכים להיות דם, זיעה ודמעות. לא הולך להיות קרב קל. אני יודע לחטוף חבטות, יש לי סנטר מבטון. תזכור, שאם אתה מחטיף אז תצטרך גם לחטוף".

עוד בנושא

פלויד מייוות'ר יהמר ב-5 מיליון דולר על עצמו בקרב מול מקגרגור?
מקגרגור למייוות'ר: "יש לך ראש קטן, תחטוף ממני נוקאאוט בסיבוב הרביעי"

לוחם MMA קונור מקגרגור, מתאגרף פלויד מייוות'ר. רויטרס
זה מתקרב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully