וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלויד מייוות'ר יהמר ב-5 מיליון דולר על עצמו בקרב מול מקגרגור?

בלאס וגאס מדווחים כי האמריקאי בטוח ביכולתו להכניע את האירי בליל שבת. מקגרגור: "מישהו צריך להשכיב את פלויד לישון. אולי אתן לו נוקאאוט תוך 10 שניות". וגם: המכות מאחורי הקלעים

עריכה: מתן חדד

עולם האגרוף דרוך ונרגש לקראת הקרב הגדול שיתרחש בלאס וגאס בליל שבת (בין שבת לראשון, 4:00 שעון ישראל, ספורט 1): פלויד מייוות'ר הבלתי מנוצח מול כוכב ה-MMA, קונור מקגרגור.

העובדה שמייוות'ר מחזיק לאורך הקריירה במאזן 0:49, לצד העובדה שיריבו האירי מעולם לא התאגרף עד כה, נותנת לאמריקאי הרבה מאוד ביטחון. על פי אר ג'יי בל מ"אינסייד לאס וגאס", מייוות'ר שוקל להמר על ניצחון שלו בלא פחות מחמישה מיליון דולר. נכון להיום, בסכנויות בווגאס נותנים לו יחס של 400-, כלומר השקעה של 400 דולר תניב רווח של 100 דולר. כלומר, הימור של 5 מיליון דולר יסדר למייוות'ר 1.25 מיליון דולר רווח, אם ינצח.

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. AP
ההשקעה תשתלם? מייוות'ר/AP

הלילה נערך בווגאס, בסמוך לטי מובייל ארנה, שם ייערך הקרב, ערב התקשורת הראשון והבלגן חגג. כ-1,000 אנשי תקשורת ואלפי אוהדים הגיעו למקום ושני המתאגרפים עצמם רשמו איחור אופנתי. מייוות'ר הגיע לבסוף לפני מקגרגור ולא המתין לתורו לעלות לבמה. הוא הוקף בפמלייתו, חמק מהאוהדים שקראו לעברו בוז ויצר תקלה בלוח הזמנים. כאשר מקגרגור הגיע, הוא מיהר לומר: "מישהו צריך להשכיב את פלויד לישון. כשהוא יקום, הוא יהיה אדם הרבה יותר טוב. אני אדאג לזה. אני לוקח בחשבון את האפשרות שאתן לו נוקאאוט תוך 10 שניות".

מאחורי הקלעים באירוע, מקגרגור ופמלייתו נקלעו לעימות פיזי עם אנשיו של מייוות'ר, כאשר האמריקאי ירד מהבמה והאירי בדיוק עמד לעלות אליה. שתי קבוצות האנשים הלכו באיטיות זו לזו, מילים נזרקו לאוויר ולבסוף החלו להישלח גם ידיים, כאשר צלמים ועיתונאים שהיו במקום נקלעו לזירת הקרב הספונטנית.

גם הספונסרים מוכנים לקרב. קורונה היא נותנת החסות המרכזית לאירוע והיא שילמה על כך כעשרה מיליון דולר על פי ההערכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קונור מקגרגור מתאגרף אירי. AP
גם הוא נשמע בטוח. מקגרגור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully