וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגרגור למייוות'ר: "יש לך ראש קטן, תחטוף ממני נוקאאוט בסיבוב הרביעי"

צפו: לוחם ה-MMA והמתאגרף האגדי ערכו מסע"ת סוערת לקראת הקרב המדובר ביניהם ב-26 באוגוסט. האירי עקץ: "אתה לובש טרנינג כי אין לך כסף לחליפה". אביו של מייוות'ר: "אני אקרע לך את הצורה"

קונור מקגרגור עם פלויד מייוות'ר. רויטרס
סיפקו את הסחורה. מייוות'ר ומקגרגור/רויטרס

ב-26 באוגוסט יתייצבו בזירה שתוקם ב-T מובייל ארנה במלון MGM השוכן בווגאס, פלויד מייוות'ר וקונור מקגרגור לקרב האגרוף לו המתין בשקיקה עולם הספורט במשך זמן רב כל כך ושעשוי להכניס, על פי ההערכות, למעלה מ-600 מיליון דולר. הלילה (בין שלישי לרביעי) נערכה מסיבת עיתונאים לקראת האירוע הגדול וכפי שבוודאי ציפיתם, אחווה בין השניים לא הייתה.

מקגרגור, שמגיע מזירת אומנויות הלחימה ויחווה את קרב האגרוף הראשון בחייו, התגרה במייוות'ר והזכיר לו את בעיות המס שלו אחרי שהמתאגרף ביקש ממס הכנסה עוד זמן כדי לשלם את חובות המס שלו מ-2015. לעיני יותר מ-11,000 איש נלהבים מקגרגור עקץ ואמר: "הוא לבש היום טרנינג, הוא לא יכול להרשות לעצמו חליפות יותר". מייוות'ר לא נשאר חייב ושלף צ'ק בסך 100 מיליון דולר מהתיק שלו. הבריטי בתגובה לעג לו וסינן "תשתמש בצ'ק כדי לשלם למס הכנסה".

פלויד מייוות'ר, קונור מקגרגור. רויטרס
יהיה אש/רויטרס

האירי שמחזיק במאזן של 3:19 בקרבות ה-MMA שלו, סיפק לאוהדים שהגיעו את מה שהם ציפו לו ולא חסך בטראש טוק כשאמר: "הוא מפחד ממני, יש לו רגליים קטנות וראש קטן, אני הולך להפיל אותו בנוקאאוט בתוך ארבעה סיבובים, תזכרו מה שאני אומר".

אבל בכך זה לא הסתיים. לאחר שתמה המסע"ת הרשמית מקגרגור נשאר כדי לענות לעיתונאים ואז החל הקרב בין האירי לבין אביו של מייוות'ר שצעק לעברו: "אתה כולך דיבורים, תשכחו מפלויד. הנה אני פה, אני בן 64 ואני אקרע אותך בזירה. רק תגיד לי מתי ואני מוכן לקרוע אותך".

מיוות'ר, שמעולם לא הפסיד קרב אגרוף ומחזיק במאזן מדהים של 0:49, הודה כשאמר: "אני איש מבוגר, אני לא המתאגרף שהייתי לפני 20 שנה ולא לפני 10 שנה אבל יש לי מספיק כדי להביס אותך.

מייוות'ר הוא כמובן הפייבוריט הגדול לזכות בקרב, כאשר על פי סכנויות ההימורים בלאס וגאס, לפחות כרגע, כדי להרוויח 100 דולר יהיה עליכם להשקיע 1000 דולר אם תהמרו על ניצחון שלו. 100 דולר על ניצחון של מקגרגור יניב למהמרים רווח של 650 דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו בטראש טוק בין השניים

גם אביו של מייוות'ר לא נשאר חייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully