וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד במגעים מתקדמים עם בלם בוטב פלובדיב, ויקטור גנב

23.8.2017 / 14:46

השחקן שהדיח את בית"ר ירושלים עם קבוצתו הבולגרית, הרשים את ראובן עטר. אם יחתום, הוא עשוי לערוך בכורה נגד הקבוצה מהבירה. בשלוש שנים וחצי האחרונות הוא עבר שש קבוצות

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים עם ויקטור גנב שחקן בוטב פלובדיב. ברני ארדוב
גנב עם שכטר לפני כמה שבועות/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד במגעים מתקדמים לצירופו של הבלם הבולגרי ויקטור גנב מבוטה פלובדיב. גנב שיחק לאחרונה במדי הקבוצה הבולגרית כשזו הדיחה את בית"ר ירושלים ממוקדמות הליגה האירופית.

מאמן הקבוצה ראובן עטר התרשם מיכולתו של והחליט שהוא רוצה אותו גם בשל העובדה שהוא הצליח מול קבוצה ישראלית כמו בית"ר ירושלים. אגב, אם המו"מ עם גנב יצליח והוא יחתום, הוא עשוי לערוך בכורה במדי אשדוד נגד אותה בית"ר ירושלים.

גנב בן ה-28 גדל בלבסקי סופיה ונדד הרבה מאוד במהלך הקריירה הלא מאוד ארוכה שלו. הוא הספיק לעבור ברוסיה, אוקראינה, קזחסטן, סקוטלנד, רומניה ובלארוס וישראל עשויה להיות המדינה השמינית בה הוא משחק. מינואר 2014, לפני שלוש שנים וחצי, הוא הספיק לעבור בשש קבוצות.

גנב שיחק 90 דקות בכל אחד משני המשחקים נגד בית"ר ירושלים במוקדמות הליגה האירופית וכבר הספיק להיות שותף לארבעה משחקי ליגה בבולגריה.

באשדוד למעשה מחפשים מחליף לבלם הברזילאי פבריסיו, שחתם בתחילת הקיץ אבל כבר הספיק לעזוב. בקבוצה לא התלהבו אתמול מהאימון הראשון של הבלם הזמבי מוזס ניונדו וספק אם הוא יצורף.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הודיעה: לינדזי רוז לא מצטרף
גם דן מורי מועמד למ.ס אשדוד
כל החדשות על מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully