וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד עדיין נואשת לרכש: דן מורי מועמד לחזק את ההגנה

20.8.2017 / 7:40

דאגה בקבוצה ממצבת השחקנים הדלילה: "חייבים שלושה-ארבעה שחקני חיזוק, אחרת נהיה מועמדים רציניים לרדת ליגה". דגני וגוטליב יקרים מדי, לכן הבלם שעשוי לעזוב את בית"ר על הכוונת

שחקן מ.ס. אשדוד טום בן זקן. לירון מולדובן
חייבים חיזוק. שחקני אשדוד/לירון מולדובן

דאגה גדולה במ.ס. אשדוד מהאופן שבו נכנסה הקבוצה לעונה. לרגע אחד בסיום המחצית הראשונה עוד היתה אשליה שלמרות ההכנה הלקויה לעונה הזו, אשדוד עומדת להפתיע, אבל אז מכבי פתח תקוה הפכה את התוצאה וניצחה 1:2 את המשחק באצטדיון הי"א. "אנחנו חייבים שלושה ואולי אפילו ארבעה שחקני חיזוק, אחרת נהיה מועמדים רציניים לרדת ליגה", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "אי אפשר להסתמך רק על החומר הקיים. צריך למצוא במהירות שני בלמים, זר וישראלי, קשר זר נוסף וחלוץ זר טוב. הבעיה היא שבתקופה הזו כבר אין שחקנים טובים ולכן המצב שלנו לא טוב".

באשדוד ימשיכו היום במלאכת הסקאוטינג על מנת לאתר שחקנים בזמן שנותר להם וגם יבדקו במקביל אפשרות לצרף בלם ישראלי כאשר אחת האפשרויות היא דן מורי שאמור לעזוב את בית"ר ירושלים. אוראל דגני ואדי גוטליב שגם נמצאים על המדף יקרים מדי לתקציב של אשדוד.

בחדר ההלבשה אחרי המשחק אתמול שרר בעיקר שקט. "כולם היו בהלם. הובלנו והיינו טובים במחצית הראשונה, אבל אז נשברנו לגמרי", העיד אחד השחקנים.

עוד בנושא:

אשדוד הפסידה 2:1 למכבי פתח תקוה במשחק הפתיחה של העונה
עטר אחרי הבכורה המאכזבת על הקווים: "היו לנו 60 דקות טובות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully