וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת באוסטריה: "נראה שג'ורדי ויוהאן לא הלכו לאותו בי"ס לאימון"

למרות הניצחון של מכבי תל אביב, בתקשורת המקומית לא התלהבו מהצהובים: "אלטאך עשתה להם צרות גדולות, לפחות התוצאה הצדיקה את הטקטיקה מבחינת קרויף". המפסידה מבטיחה: "לא נוותר"

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
באוסטריה לא התלהבו במיוחד. קרויף/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב עשתה אמש (חמישי) צעד גדול לעבר העפלה שנייה ברציפות לשלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר גברה 0:1 בחוץ על אלטאך האוסטרית במשחק הראשון של שלב הפלייאוף. בחמישי הקרוב, הצהובים ינסו להשלים את העבודה בבית ואילו האוסטרים המאוכזבים יקוו לבצע מהפך חלומי, זאת לאחר שבמשחק הביתי שלהם הם שלטו והגיעו למצבים, אך נעקצו משער של וידאר קיארטנסון במתפרצת בדקה ה-67.

מאמן אלטאך, קלאוס שמידט, אמר לאחר המשחק: "הגענו להזדמנויות שלנו, לשלוש כאלה, אז לדבר על משחק התקפי חלש שלנו יהיה קצת מוגזם. אני גאה בהופעה של הקבוצה שלי ולא נוריד את הראש בישראל. אנחנו מתמודדים מול יריבה מאוד איכותית".

ואכן, בתקשורת המקומית באוסטריה החמיאו לאלטאך: "זו תוצאה מרירה מאוד, כי אלטאך הייתה שווה למכבי ואף טובה ממנה לאורך דקות ארוכות. זו הייתה הופעה נהדרת וגם ג'ורדי קרויף היה מלא מחמאות בסיום. אלטאך עשתה למכבי צרות גדולות וחוסר ריכוז עלה לה ביוקר".

עוד בנושא:

פלייאוף הליגה האירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את ריינדהורף אלטאך
מכבי תל אביב עונה למבקרים: "אנחנו ממש לא קבוצה אפורה"
ג'ורדי קרויף: "הקבוצה עושה את העבודה, אבל אנחנו רוצים גם לשחק טוב"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם וידאר קיארטנסון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
משחק הגנתי ועקיצה ברגע הנכון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

באוסטריה גם ביקרו את מכבי תל אביב במידת מה: "הקבוצה מישראל כלל לא ניסתה לתקוף לאורך המשחק והגיעה רק למצב מסוכן אחד במחצית הראשונה, כאשר שער של טיבי נפסל בגלל נבדל. קיארטנסון לא עשה כלום, עד שהוא עשה את הכל. עכשיו המצב קשה, כי קבוצות ישראליות ניצחו שישה משבעת המשחקים האחרונים שלהן מול יריבות אוסטריות".

כריסטוף גלר מה"קורייר" היה תקיף יותר: "ג'ורדי קרויף לא הלך לאותו בית ספר למאמנים כמו אביו. יוהאן קרויף הגדול האמין ב'טוטאל פוטבול' ובכדורגל התקפי ואטרקטיבי ואילו בנו ג'ורדי העמיד קבוצה שהייתה רחוקה שנות אור מזה. מכבי תל אביב, הקבוצה המעוטרת בישראל, שיחקה כמעט אך ורק בהגנה במשחק הזה, אולי מתוך כבוד לאלטאך, בזכות ההופעות הקודמות שלה באירופה. התוצאה הצדיקה את הבחירה הטקטית הזו של קרויף".

הקפטן פיליפ נצר הוסיף: "כולנו רוצים לעלות, אז לא נוותר עכשיו. עשינו טעות והם נתנו לנו בראש בגללה. דברים קטנים מכריעים ברמות האלה ושילמנו ביוקר. נצטרך להיות אפקטיביים יותר בגומלין. אם נשחק בישראל כמו ששיחקנו כאן, יהיה לנו סיכוי לנצח ולעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully