וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "הקבוצה עושה את העבודה, אבל אנחנו רוצים גם לשחק טוב"

17.8.2017 / 23:25

מאמן מכבי תל אביב לאחר הניצחון הקשה באוסטריה: "אלטאך הלחיצה אותנו, לא היה לנו נוח על המגרש. לא שלטנו כמו שאנחנו רוצים ורגילים לעשות". בן חיים: "כולם נלחמו ונתנו את הלב"

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. מכבי תל אביב, אתר רשמי
רוצה גם לשלוט בכדור. ג'ורדי קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב שמרה הערב (חמישי) על המאזן האירופי המושלם שלה העונה ועשתה צעד משמעותי לעבר שלב הבתים של הליגה האירופית, כשניצחה 0:1 באוסטריה את אלטאך. וידאר קיארטנסון הכריע (67) דווקא אחרי דקות בהן האוסטרים לחצו והעניק לצהובים ניצחון שביעי בקמפיין ושמיני רצוף באירופה. פרדראג ראיקוביץ' שמר על רשת נקייה גם הפעם וסך הכול ספג שער בודד ב-630 הדקות האירופיות עד כה. הגומלין ייערך בנתניה ביום חמישי הבא (20:00).

עוד בנושא

פלייאוף הליגה האירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את ריינדהורף אלטאך
ליגה אירופית: דאבור כבש ובישל בניצחון זלצבורג, מילאן התפוצצה
בית"ר ירושלים: לינדזי רוז צפוי לחתום ביממה הקרובה

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
סומך על הקהל. טל בן חיים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

המאמן ג'ורדי קרויף סיכם: "ידענו שאלטאך טובה מאוד. גם בליגה מול זלצבורג הם סבלו מחוסר מזל. ניסינו ללחוץ גבוה, אבל הם הקשו עלינו. במחצית השנייה הלכנו קצת אחורה. היו לנו כמה מצבים לכבוש, אבל האמת היא שלא שלטנו במשחק כמו שאנחנו רוצים ורגילים לעשות".

קרויף המשיך: "היו לנו כמה משחקים קשים בליגה האירופית עד עכשיו והקבוצה עושה את העבודה, אבל אנחנו רוצים גם לשחק טוב. לא היה לנו נוח על המגרש היום, כי אלטאך הלחיצה אותנו. ננסה להשתפר לקראת השבוע הבא. זה יהיה שונה, עם החום ובבית והכול. אלטאך תמיד משחקת במטרה לנצח, כך שגם בשבוע הבא זה לא יהיה שונה, אבל אני מרגיש שמול הקהל שלנו נוכל לשחק את הכדורגל שאנחנו רוצים, עם שליטה בכדור ובמשחק".

"זה שבוע טוב לקבוצה", אמר בסיום טל בן חיים, "היה משחק קשה מאוד. כולם ללא יוצא מהכלל נלחמו ונתנו את הלב. התוצאה טובה, אבל זורק המחצית ויהיה משחק קשה מאוד. מצפים מהקהל לבוא לתת תצוגה כהרגלו. עוד לפני זה צריך לשנות דיסקט לקראת משחק הפתיחה של הליגה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, התקשינו להניע את הכדור בשל תנאי מהגרש, שמח שהוכחנו אופי ושוב לא ספגנו - זה אומר שאנשים מבינים שכולם צריכים להשתתף במשחק ההגנה. אנחנו מקצועניים, נעשה שחרור טוב ונגיע בשיא המוכנות ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully