וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לינדזי רוז צפוי לחתום ביממה הקרובה

17.8.2017 / 20:45

הירושלמים העבירו טיוטת חוזה לבלם הצרפתי ולנציגיו, כאשר שני הצדדים מאמינים כי העסקה תיחתם. עוזר המאמן גיל לבנדה העביר את האימון ועשוי לעמוד על הקווים מול מכבי תל אביב

מערכת וואלה

הבלם הצרפתי לינדזי רוז צפוי לחתום בבית"ר ירושלים ביממה הקרובה. בשעות האחרונות העבירו הירושלמים טיוטת חוזה לשחקן ונציגיו, כאשר שני הצדדים מאמינים כי עד מחר (שישי) ייחתם ההסכם והוא יהפוך באופן רשמי לשחקן בית"ר ירושלים. בית"ר החלה להתעניין ברוז כבר לפני כחודש, אך לאחר סיכום מול לוריין המועדון הצרפתי השהה את העסקה עקב מספר פציעות בהגנה. כעת הצרפתים נתנו אור ירוק והשחקן אמור להצטרף לקבוצה מהבירה בימים הקרובים כמושאל עם אופציה לרכישה בתום העונה בסכום של 450 אלף יורו.

רוז בן ה-25 ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של צרפת, התחיל את הקריירה בלבאל. ב-2013 עבר לוולנסיין תמורת 1.5 מיליון יורו ובתום עונה אחת, זו מכרה אותו לליון תמורת אותו סכום. רוז מיעט לשחק בליון, חזר ללוריין וקיבל יותר הזדמנויות. בחצי השנה האחרונה הוא הושאל לבאסטיה, איתה ירד ליגה.

ההחלטה לגבי שלומי ארבייטמן תתקבל רק לאחר מינוי מאמן. הכיוון של בית"ר בנוגע לחלוץ הוא חיובי.

אימון בית"ר ירושלים, גיל לבנדה. נועם מושקוביץ', נועם מושקוביץ
ממלא בינתיים את הוואקום שנוצר. גיל לבנדה מעביר את האימון/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ'
אימון בית"ר ירושלים, גיל לבנדה. נועם מושקוביץ', נועם מושקוביץ
יפתיע את מכבי תל אביב? לבנדה/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ'

יממה לאחר פיטוריו של שרון מימר, בבית"ר ירושלים מנסים להתאים את עצמם למציאות החדשה: עוזרו של מימר, גיל לבנדה, העביר אחר הצהריים את אימון הקבוצה וייתכן אף שיעמוד על הקוים במשחק פתיחת העונה ביום ראשון נגד מכבי תל אביב. בבית"ר לא רוצים לקבל החלטה חפוזה בנוגע למאמן, כאשר מועמדותו של גיא לוי עדיין על הפרק אך במקביל בודקים אופציות נוספות.

אתמול והיום נזרקו המון שמות לאויר אך אלי אוחנה בחר לקחת 24 שעות למחשבה לפני שהוא מכין רשימה מצומצמת של מאמנים איתם ייפגש. אוחנה שומר על חשאיות בנושא ורק לאחר שינעל על המאמן הנכון יחלו בבית"ר לנהל מו"מ. בכל מקרה, אלי אוחנה לא יעמוד על הקווים ביום ראשון, גם לא למשחק אחד בלבד.

בימים הקרובים שרון מימר יודיע לבית"ר האם הוא מוכן לקבל את הצעת הקבוצה למספר חודשים של פיצוי או שהצדדים עשויים להגיע לבוררות. שני הצדדים הבהירו אתמול כי אינם רוצים להגיע למצב כזה וייתכן כי נציגו של המאמן, גיא פרימור, ישוחח עם אנשי בית"ר בתחילת השבוע הבא במטרה להגיע לסיכום סופי.

בצד המקצועי, בבית"ר מקווים שטל כחילה יוכל לשחק למרות המסיכה על הפנים כתוצאה מהשבר באף. אריק סאבו עשוי לפתוח כמגן ימני כאשר אנטואן קונטה יהיה הבלם. על אף המצב הסבוך, השחקנים אופטימיים לקראת ההתמודדות וחושבים כי אפשר לחזור מנתניה עם תוצאה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully