וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ניק בלקמן הצטרף לעונה אחת בעסקת השאלה מדרבי

18.8.2017 / 14:15

החלוץ היהודי בן ה-27 יעבור מקבוצת הצ'מפיונשיפ: "הייתי בקשר עם ג'ורדי בשנים האחרונות, מצפה כבר לעבוד איתו". קרויף: "ניסינו להחתים אותו במשך למעלה משלוש שנים". ההצטרפות סותמת את הגולל על הבאת אלירן עטר?

ניק בלקמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברוכים הבאים. בלקמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

1. יש חיזוק - ניק בלקמן הצטרף בעסקת השאלה

מכבי תל אביב הודיעה היום (שישי) על צירופו של החלוץ היהודי בן ה-27 ניק בלקמן, שיגיע בעסקת השאלה מדרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ האנגלית. בלקמן, שנרכש על ידי הראמס תמורת שלושה מיליון ליש"ט לפני כשנה וחצי מרדינג, מיעט לשחק במדי דרבי בשל פציעות. ההצטרפות שלו עשויה לסתום את הגולל על צירופו של אלירן עטר ממכבי חיפה.

המאמן ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לאחר החתימה: "ניק הוא שחקן אותו ניסינו להחתים משך תקופה של למעלה מ-3 שנים ואנו שמחים שהצלחנו לעשות זאת. הוא מעניק לנו כמה אופציות במגוון תפקידים בהתקפה כשחקן מהיר, חזק ובעל בעיטה טובה. כולנו בטוחים כי הוא יתרום לחיזוקה של מכבי ת"א ויהיה שחקן שיגרום לאוהדים להנות ממנו".

בלקמן עצמו אמר: "אני יודע שמכבי זה מועדון עם היסטוריה גדולה, שחקנים נהדרים ומאמן מצוין. הייתי בקשר עם ג'ורדי ב-3-4 השנים האחרונות ואני כבר מצפה לעבוד איתו. אני יודע שאני מגיע כשחקן ישראלי, אני גאה מאוד בשורשים שלי ואני מאוד מתרגש להגיע לישראל".

2. "עבדנו קשה. כל השחקנים נלחמו"

תחושת סיפוק גדולה במכבי תל אביב אחרי הניצחון 0:1 אמש (חמישי) באוסטריה על אלטאך במפגש הראשון של פלייאוף הליגה האירופית. במכבי תל אביב היו מוכנים לחתום על תיקו לפני המשחק כדי להעביר את ההכרעה למשחק הגומלין ביום חמישי הבא בנתניה, כך שהניצחון הוא הרבה יותר ממה שציפו לו. "עבדנו קשה מאוד, אבל היה לנו גם הרבה מזל. צריך לומר את האמת", הודו שחקנים בקבוצה אמש. "לפני הגול של קיארטנסון הם היו יכולים להבקיע פעמיים, אבל אבי ריקן הציל מהקו וכדור אחר הלך לקורה. אבל כנראה שהמזל הולך עם הטובים. מה שבטוח, העבודה לא הסתיימה. הם ייתנו מאבק קשה מאוד בארץ ואנחנו נצטרך לבוא אגרסיביים וממושמעים טקטית".

טל בן חיים הבלם אמר אמש: "כל השחקנים נלחמו. זה היה משחק בו השקענו הרבה מאמץ ואנחנו מצפים לקהל שלנו שיבוא וייתן את התצוגה שלו בגומלין. אבל לפני כן יש ביום ראשון בליגה את בית"ר ירושלים במחזור הראשון ואנחנו רוצים לפתוח את הליגה ברגל ימין".

עוד בנושא:

0:1 קטן למכבי תל אביב באוסטריה על אלטאך בפלייאוף הליגה האירופית
ג'ורדי קרויף: "הקבוצה עושה את העבודה, אבל אנחנו רוצים גם לשחק טוב"

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
השכמה מוקדמת. קרויף/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

3. קרויף ביטל את אימון הערב, אך עשה השכמה מוקדמת לשחקנים

ג'ורדי קרויף החליט לבטל את האימון שתוכנן לשעות הערב ובמקום זאת יערוך המאמן כבר הבוקר על אדמת אוסטריה אימון לשחקנים שיצטרכו לקום מאוד מוקדם. "גם כך השחקנים ששיחקו בקושי יירדמו אחרי המשחק", הסבירו אמש במכבי תל אביב. "אז עדיף לעשות את האימון מוקדם בבוקר ולתת להם אחרי זה לנוח טוב". על פי המתוכנן, אימון הקבוצה היה אמור להיערך הערב בקרית שלום אחרי שהקבוצה תנחת בנתב"ג, אך כאמור הוחלט אמש לוותר עליו ובמקומו לקיים אימון בוקר באינסבורק שבאוסטריה.

קרויף היה מרוצה מההקרבה ומהנחישות במשחק, אבל במכבי תל אביב סיפרו כי הוא ציפה גם לכדורגל יותר איכותי משחקנים כמו עומר אצילי שלא היה במיטבו. ההולנדי גם הוציא את הקשר בשלב מסוים והכניס את דור מיכה במקומו. על הביקורות כלפי צורת המשחק של הקבוצה, אמרו במכבי תל אביב: "אנחנו לא קבוצה אפורה. צריך לזכור שבמשחקי חוץ באירופה צריך לשחק על תוצאה וזה מה שעשינו גם באתונה מול פאניוניוס וגם הפעם במשחק הזה. ניצחנו את כל המשחקים באירופה עד עכשיו. שבעה משחקים, למי שלא שם לב".

שחקן מכבי תל אביב כריסטיאן באטוקיו. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"גם לקיארטנסון וראיקוביץ' לקח זמן להתאקלם". באטוקיו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

4. "חכו עם הביקורת על באטוקיו"

מספר שחקנים זכו למחמאות מיוחדות אחרי המשחק אמש. אופיר דוידזאדה שעשה עבודת הגנה ובישל מצוין את השער לווידאר קיארטנסון זכה לשבחים. גם אבי ריקן שהחליף את אייל גולסה ועשה עבודה טקטית במרכז השדה קיבל מילים חמות. באשר לכריסטיאן באטוקיו היו הדעות חלוקות. גורמים בקבוצה טענו שהיה לו "משחק גדול" וזאת בניגוד לטענות שהיה לו דווקא משחק מאוד בינוני. "תנו לבאטוקיו זמן", התעקשו בקבוצה. "גם על קיארטנסון וראיקוביץ' אמרו אחרי חודש שזו נפילה והיום הם שניים מהטובים ביותר שיש לקבוצה. חכו עם הביקורת על באטוקיו".

נגמאלו מומי, ריינדהורף אלטאך, ליגה אירופית,. רויטרס
הרשים את קרויף. נגמאלו/רויטרס

5. מומי נגמאלו נכנס לפנקס

כמו אחרי המשחקים מול היידוק ספליט אז הכניסו במכבי תל אביב לפנקס את טינו סוון סושיץ', גם אחרי המשחק אמש הוכנס לפנקס שם של שחקן אחריו מתכוונים במכבי תל אביב לעקוב. מדובר בחלוץ הקמרוני של אלטאך מומי נגמאלו שהציג יכולת טובה ואלמלא עבודה חזקה מאוד של טל בן חיים ואיתן טיבי בכיסוי עליו, הוא היה מסיים את המשחק עם שער. גורם במכבי תל אביב ציין כי השחקן מצא חן בעיני הצוות המקצועי ובמועדון יעקבו אחרי ההתפתחות שלו.

אייל גולסה מכבי תל אביב. קובי אליהו
עדיין בחוץ. גולסה/קובי אליהו

6. אייל גולסה לא יפתח את העונה בראשון

אייל גולסה שלא יצא עם הקבוצה לאוסטריה בשל פציעה בברכו לא יהיה כשיר גם לפתיחת העונה ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. גולסה לא התאמן גם אתמול בגלל כאבים ובמכבי תל אביב ינסו להכשיר אותו לגומלין מול אלטאך ביום חמישי הקרוב. לאלי דסה, בכל אופן, ייקח עוד כמה שבועות עד שיוכל לחזור למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully