וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה שוקל להתפטר: "במקום לתת לנו כבוד, מטיחים עלבונות"

הכאוס בברצלונה נמשך: ברתומאו "פגוע" מהחיצים שהאוהדים מפנים כלפיו ועשוי לוותר על תפקידו, סגנו מותקף בעקבות ההבטחות שפיזר על ניימאר, ומתי, אם בכלל, דמבלה וקוטיניו יחתמו?

אימג'בנק GettyImages

אווירת הנכאים בברצלונה נמשכת. אחרי עזיבת ניימאר וההפסד הכפול לריאל מדריד בסופרקופה, מועדון הפאר הקטלאני מנסה להתאושש ולשפר את מצב הרוח לקראת פתיחת העונה בליגה הספרדית. לאחרונה הולכת וגוברת המחאה גם מצד האוהדים של הקבוצה עצמה, שדורשים חיזוק משמעותי יותר. הם אף קיימו צעדת מחאה מיוחדת אמש לפני הצגתו של שחקן הרכש החדש פאוליניו, ודרשו מהנשיא ז'וספ מריה ברתומאו להתפטר, דבר שנראה שהוא שוקל בחיוב. בכל מקרה, כעת בכירים בהנהלה נדרשים לספק תשובות.

סגנו של ברתומאו, ג'ורדי מסטרה, התגונן ואמר ש"האוהדים רשאים להביע את דעתם, אבל אנחנו מרגישים שבמקום לתת לנו כבוד, עולם מטיחים בנו עלבונות. אני לא יודע אם ברתומאו מתכנן להתפטר או לא, אבל האווירה שנוצרה לא נעימה".

עוד בברצלונה:

ליאונל מסי מציב לברצלונה אולטימטום: הארכת החוזה מותנה ברכש
עולם הספורט במפגן תמיכה בברצלונה בעקבות סדרת הפיגועים
גם פיקה מודה: "לראשונה בקריירה, אני מרגיש שאנחנו נחותים מריאל"

ג'וזפ מריה ברתומאו נשיא ברצלונה. GettyImages
תחת מתקפה. ברתומאו/GettyImages

מסטרה הודה ש"כבר היו ימים יפים יותר במהלך הקדנציה שלנו בברצלונה, אבל התגברנו גם על תקופות קשות. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה ולדאוג שאף אחד לא יכשיל אותנו בדרך".

גם מסטרה הותקף בימים האחרונים על ידי אוהדי ברצלונה, בעיקר בשל ההתבטאות הנחרצת שלו על כך שניימאר יישאר, מה שכמובן התברר כבדייה. מסטרה אמר רק לפני שלושה שבועות ש"ניימאר יישאר בברצלונה ב-200 אחוז", ואמש הוא תירץ זאת בכך ש"אמרתי את זה כי באמת בנקודת הזמן הזו לא הייתה לנו אינפורמציה על כך שהוא מתכוון לעזוב".

אבל גם המחאות הגוברות לא מצליחות לזרז את ההחתמות שברצלונה מכוונת אליהן. המנהל הספורטיבי רוברט פרננדס אמר אמש ש"המועדון נמצא בתקופה קשה מאוד, אבל אנחנו לא לבד, כי כל קבוצה שרוצה לעשות החתמות גדולות בשוק מתקשות מאוד". הוא הוסיף בנוגע לעוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו ש"השוק קשוח מאוד, והמשא ומתן לא קל. נקווה שנצליח לסגור את ההחתמות הללו בקרוב, אבל צריכים להיות מודעים למה שקורה בשוק היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully