וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פיקה מודה: "לראשונה בקריירה, אני מרגיש שאנחנו נחותים מריאל"

דיכאון בברצלונה: הקפטן מודאג, סוארס פצוע, המנהל המקצועי מנסה להרגיע ומספר ש"דמבלה וקוטיניו קרובים", אבל פ.ס.ז' ודורטמונד קוטלות. ובריאל: אסנסיו "מכוכב אחר", זידאן עם נתון מדהים

אימג'בנק GettyImages

אם עד לפני מספר שבועות למישהו היה ספק מהם יחסי הכוחות בספרד, כעת כבר הכל ברור: ריאל מדריד עדיפה על כולן, ומגיעה לפתיחת העונה בליגה הספרדית כשהיא הרבה יותר דומיננטית מהיריבה הנצחית ברצלונה. אמש (רביעי) הבלאנקוס סיפקו קונצרט נוסף על חשבון היריבה השנואה, ניצחו אותה 0:2 בברנבאו והשלימו 1:5 בסיכום הכללי בסופרקופה, אחרי 1:3 מרים בקאמפ נואו בשבוע שעבר.

גם ללא כריסטיאנו רונאלדו המושעה, ריאל שלטה לחלוטין והציגה לראווה את הסופרסטאר החדש של הברנבאו: סרחיו אסנסיו. ילד הפלא כבש שער מופלא בדקה הרביעית, וראה את קרים בנזמה מכפיל בביצוע לא פחות מרהיב בדקה ה-39, כדי לגמור עניין מוקדם מהצפוי ולא להשאיר לברצלונה סיכוי. עדות לאופן שבו השתעשעה ריאל בברצלונה הגיעה במחצית השנייה, כשסרחיו ראמוס "שיחק" עם ליאונל מסי שניסה לקחת ממנו את הכדור, וזכה למטר קללות מהארגנטינאי המתוסכל.

עוד בנושא

ריאל השלימה זכייה בסופרקופה עם 0:2 ביתי על ברצלונה
ברצלונה במוות קליני: הבלוג של יוכין על הצרות של בארסה
ידיעת ההעברות היומית: עסקת דמבלה לברצלונה הוקפאה?

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה מול קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
חסר אונים. פיקה מול בנזמה/GettyImages

גם ג'רארד פיקה קיבל טיפול "מיוחד" בברנבאו, כמעט כרגיל. אוהדי ריאל שרו לעברו Se Queda ("הוא נשאר"), זכר לציוץ שפרסם בנוגע לניימאר והפך בבוא הזמן לבדיחה וקראו בוז לעברו בירידה לחדרי ההלבשה. אבל באופן מפתיע, הפעם פיקה הצליח לפרגן ליריבה, או לעקוץ את חבריו לקבוצה, תלוי איך מסתכלים על זה. "אני משחק בברצלונה תשע שנים, וזו הפעם הראשונה שאני מרגיש שאנחנו נחותים ביחס לריאל מדריד. זו לא התקופה הכי טובה עבור במועדון. אנחנו חייבים להישאר קרובים אחד לשני ולהמשיך הלאה", אמר בכנות.

כמו כן, פיקה ושחקנים נוספים בברצלונה הודו כי המערך של זינדין זידאן הפתיע אותם. "התכוננו למערך של שני חלוצים כמו שהם שיחקו במשחק הראשון, ולפתע הם שיחקו עם שלושה שחקנים בחוד. לא הצלחנו להתמודד עם זה. הם לחצו אותנו גבוה מאוד, ונתנו את הטון המשחק הזה. חייבים להכיר בזה שנכון לעכשיו ריאל מדריד טובה מאיתנו. העונה עוד ארוכה ויש עוד הרבה מקום לשיפור, אבל כרגע זה לא טוב במיוחד". פיקה, כמו לואיס סוארס, נפצעו אמש, מה שרק מוסיף לדאגה בברצלונה.

בברצלונה מנסים להרגיע את האוהדים המאוכזבים, ומקווים להשלים בקרוב את ההחתמות של עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו. אמש אמר המנהל המקצועי של ברצלונה פפ סגורה ש"אנחנו קרובים להחתים את שניהם", ונתן למעשה אישור פומבי ראשון להתקרבות עם שני הכוכבים. בנוסף, סיפר סגורה כי הארכת החוזה של ליאונל מסי מתקרבת גם כן. "ריאל מדריד הייתה טובה יותר מאיתנו בשני המשחקים הללו, אבל אני לוקח מהמשחק הזה את האופן שבו התאוששנו במחצית השנייה. כדי להיות אלופים שוב, אנחנו צריכים לעזור לשחקנים שלנו להרגיש אלופים. בכל מקרה, אני חושב שלריאל היה קצת מזל בשני המשחקים הללו".

אבל במהלך היום הגיעה התשובה של מנכ"ל דורטמונד יואכים וואצקה, שהכחיש את דבריו של סגורה ועקץ: "שום דבר לא התקדם אפילו במילימטר. כנראה שהם עדיין המומים מריאל מדריד".

מסתבר שלא רק ריאל ודורטמונד נהנות לחגוג על חשבון ברצלונה. גם היריבה החדשה פריס סן ז'רמן, שגנבה לה את ניימאר והסתכסכה עימה במהלך המשא ומתן, דאגה לעקוץ את הקטלאנים. במהלך המשחק, כשריאל הובילה 0:2 ולמעשה הבטיחה את הזכייה בתואר, ציוצו בחשבון הטוויטר הרשמי של פ.ס.ז' תמונות של ניימאר מחייך, בעיתוי שלא משאיר הרבה מקום לספק.

עוד באותו נושא

מוות קליני: ברצלונה בשפל עמוק אחרי הפיאסקו בסופר קופה

לכתבה המלאה

הציוצים של פריס סן ז'רמן הגיעו בעיתוי חשוד

בצד השני, ריאל מדריד נראית דומיננטית מתמיד. הרבה מהקרדיט מגיע לזינדין זידאן, שאחרי הזכייה אמש בתואר התגאה בנתון סטטיסטי יוצא דופן: מאז מונה למאמן הבלאנקוס, מספר התארים בהם זכה (שבעה) זהה למספר ההפסדים שספג. "המחצית הראשונה הייתה מרהיבה, שיחקנו באינטסיביות גבוהה, לחצנו אותם, זה היה תענוג. קבוצה היסטורית? לכולם כאן יש כישרון, אבל הרבה אנשים חושבים שמה שאנחנו עושים בא בקלות, אבל זה דורש עבודה קשה מאוד", אמר המאמן הנלהב. "אני לא חושב שההבדלים בינינו לבין ברצלונה באמת כל כך גדולים. היריבות תתחיל מחדש כשהליגה הספרדית תצא לדרך".

זידאן סירב לשבח את סרחיו אסנסיו באופן פרטני, (אלברו ארבלואה, לעומת זאת, דווקא כן התלהב וצייץ: "מאיזו פלנטה באת אלינו, אסנסיו?") ואמר ש"זה לא רק הוא, כולם עשו עבודה נפלאה היום וכולם מצליחים לעמוד בסטנדרטים שלי כשאני נותן להם הזדמנויות".

מרקו אסנסיו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"מכוכב אחר". אסנסיו חוגג/GettyImages

עיתוני קטאלוניה קורעים את ברצלונה לחתיכות: "אין נשמה"

ובצד השני: עיתוני מדריד מהללים את "הריקוד" של ריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully