וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.8: דייגו קוסטה הודיע על רצונו לחזור לאתלטיקו

החלוץ מסרב לחזור לאימוני צ'לסי ונחוש לחזור לקולצ'ונרוס. סיטי הציעה 18 מיליון ליש"ט על ג'וני אוואנס, אך נדחו על ידי ווסט ברומיץ'. הבן של סימאונה עבר לפיורנטינה ומהו תג המחיר של דרינקווטר?

אימג'בנק GettyImages

העברות

* ג'יו סימאונה, החלוץ בן ה-22 ובנו של דייגו, נמכר מגנואה לפיורנטינה תמורת 18 מיליון יורו וחתם על חוזה לחמש שנים. קבוצתו לשעבר ריבר פלייט קיבלה 2.1 מיליון יורו.

* רודריגו פלאסיו, החלוץ הארגנטינאי בן ה-35 שסיים חוזה בן חמש שנים באינטר, חתם לשנה אחת בבולוניה וקיבל את החולצה מספר 24.

* חבר חדש לטאלב טואטחה באיינטרכט פרנקפורט: הבלם הצרפתי סימון פאלט (25) נרכש ממץ תמורת 3 מיליון יורו וחתם לארבע שנים.

* ראול בובאדיז'ה, 30, החלוץ הארגנטינאי שהתאזרח בפרגוואי וביקש לאחרונה לעזוב את אוגסבורג אחרי ארבע שנים, חזר לקדנציה שנייה בבורוסיה מנשנגלדבאך עם חוזה לשנתיים.

* מקס אלן גראדל, שחקן הכנף בן ה-29 מחוף השנהב, חזר לליגה הצרפתית כשעבר בהשאלה מבורנמות' לטולוז.

* שחקן הכנף שיי אוג'ו (20) עבר בהשאלה מליברפול לפולהאם מליגת המשנה.

* היברניאן הסקוטית, בה משחק השוער הישראלי אופיר מרציאנו, צירפה בהשאלה ממנצ'סטר סיטי את שחקן הכנף ברנדון בארקר (20) שעבר בנבחרות הצעירות של אנגליה.

* קווין אנדורם הצעיר האריך חוזה במונאקו עד 2022.

* פאקו מונטנייס, הקשר הספרדי בן ה-30 שהיה מועמד לפני שלוש שנים גם למכבי תל אביב, חתם לשנתיים בטנריפה אחרי שסיים את חוזהו באספניול (בעונה הקודמת שיחק בלבנטה כמושאל).

שמועות

* דייגו קוסטה פרסם הצהרה רשמית בנוגע לעתידו בצ'לסי. לטענתו, הוא לא מתכוון לחזור לאימונים למרות רצונו של אנטוניו קונטה לבדוק את כושרו, ונחוש לחזור לאתלטיקו מדריד. "היעד הבא שלי נקבע - אני חייב לחזור לאתלטיקו מדריד", מסר.

* אחרי שמכרה את קייל ווקר למנצ'סטר סיטי, טוטנהאם מחפשת מגן ימני והמחליף שלו עשוי להיות סרז' אורייה, עליו התרנגולים מציעים 20 מיליון ליש"ט לפריס סן ז'רמן.

* השמועה הביזארית של היום, ואולי של החלון כולו: מנצ'סטר סיטי הגישה הצעה בסך 18 מיליון ליש"ט לווסט ברומיץ' כדי לרכוש את הבלם ג'וני אוואנס, אקס מנצ'סטר יונייטד. והיא נדחתה!

* בזמן שעוסמאן דמבלה ממשיך להמתין שדורטמונד תאפשר לו לעבור לברצלונה, חברו לקבוצה סוקרטיס פפאסטאטופולוס יצא נגדו: "הוא בחור טוב, אבל הוא חייב להבין שאף אחד לא יותר גדול מהקבוצה". על פי "אל מונדו דפורטיבו", העסקה מוקפאת כרגע לאור חוסר רצונה של ברצלונה לשלם יותר מ-90 מיליון יורו לדורטמונד.

* סמפדוריה נערכת לאפשרות שפטריק שיק יעזוב, ועל פי דיווחים באיטליה הגיעה לסיכום עם אתלטיקו מדריד על רכישתו של לוסיאנו וייטו תמורת 20 מיליון יורו. הבעיה: החלוץ הארגנטינאי מרוויח 2.4 מיליון יורו וסמפ מוכנה להציע רק 1.6 כרגע.

* מעברו של אמבאיי ניאנג הצרפתי ממילאן לספרטק מוסקבה נמצא בשלב מתקדם, כשאלופת רוסיה הציעה לשחקן הכנף חוזה לארבע שנים בשכר של 3 מיליון יורו לעונה.

* בעקבות ההתעניינות מצד צ'לסי, לסטר סיטי קבעה תג מחיר לקשר דני דרינקווטר: 45 מיליון יורו.

* אלאבס הגישה הצעה על החלוץ לאונרדו פאבולטי, שלא מצא את מקומו בנאפולי. הספרדים מבקשים עסקת השאלה עם אופציה לרכישה ב-15 מיליון יורו, נאפולי טרם השיבה.

* הבלם הברזילאי גבריאל פאוליסטה נחת לבדיקות רפואיות בוולנסיה, שצפויה לרכוש את כרטיסו מארסנל. הוא יחזור לקדנציה שנייה בלה ליגה, אחרי ששיחק בהצלחה במדי ויאריאל.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ג'וני אוואנס. GettyImages
בקרוב בצד השני של מנצ'סטר? ג'וני אוואנס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully