וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 18.8: טוטנהאם השלימה את הרכש היקר בתולדותיה

התרנגולים רכשו את בלם אייאקס דבינסון סאנצ'ס בן ה-21 תמורת 42 מיליון ליש"ט. ארסנל מנסה לפתות את אסנסיו, צ'לסי תציע 70 מיליון יורו על בלוטי, קווין פרינס בואטנג חתם בפרנקפורט

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: התגובות לאחר זכייתה של ריאל מדריד בסופרקופה

העברות

* טוטנהאם הודיעה על רכישתו של דבינסון סאנצ'ס הקולומביאני בן ה-21 מאייאקס. התרנגולים שברו שיא מועדון כששילמו 42 מיליון ליש"ט תמורת הבלם, שיחתום על חוזה עד 2023 אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. סאנצ'ס אמר: "אני רוצה להודות למאמן, להנהלה, לשחקנים ולאוהדים של אייאקס. זה רגע גדול בשבילי כדי לפתח את הקריירה שלי. אני נרגש מאוד לחתום במועדון מפורסם כמו טוטנהאם. אני מצפה לעבוד עם מאוריסיו פוצ'טינו והשחקנים בקבוצה".

* מרסלו דיאס, קשר נבחרת צ'ילה בן ה-30 שהתיר את חוזהו בסלטה ויגו, חתם לשנתיים בפומאס המקסיקנית.

* עוד רכש לסלבישה יוקאנוביץ': רוי פונטה, שחקן הכנף בן ה-27 שהחל את דרכו בארסנל והיה קפטן בראגה בעונה שעברה (13 שערים) נרכש על ידי פולהאם תמורת כ-9 מיליון ליש"ט וחתם לשלוש שנים.

* ואלון בהראמי, קשר נבחרת שוויץ בן ה-32, חזר לאיטליה כשחתם לשנתיים באודינזה אחרי ששיחק בווטפורד האנגלית.

* חאבי גרסיה הוצג רשמית כשחקן בטיס. הקבוצה מסביליה רכשה את הקשר האחורי בן ה-30 בתחילת השבוע תמורת 1.5 מיליון יורו מזניט סנט פטרסבורג והעניקה לו חוזה לשלוש שנים.

* קווין פרינס בואטנג, שעזב השבוע את לאס פלמאס הספרדית, חתם באיינטרכט פרנקפורט עד 30 ביוני 2020. "התגעגעתי לגרמניה", אמר הקשר בן ה-30, "אני מצפה מאוד למאבקים מרתקים העונה, הליגה מאוזנת יותר מתמיד".

שמועות

* בספרד טוענים כי ליאונל מסי מפעיל לחץ על ברצלונה ומסרב לחתום על החוזה החדש, למרות סיכום התנאים בין הצדדים, עד אשר ברצלונה תבצע כמה החתמות משמעותיות. הקטלאנים עדיין מנסים להשלים את עסקאות עוסמאן דמבלה (דורטמונד) ופיליפה קוטיניו (ליברפול).

* על פי "טוטוספורט", צ'לסי לחוצה לחזק את החלק הקדמי ומתכוונת להגיש הצעה בסך 70 מיליון יורו לטורינו כדי לרכוש את החלוץ אנדראה בלוטי. טורינו הבהירה כמה פעמים במהלך הקיץ כי אין בכוונתה למכור את הכוכב הגדול שלה.

* העברת בלס מטוידי ליובנטוס מתעכבת. הקשר הצרפתי עבר את הבדיקות הרפואיות ופריס סן ז'רמן תקבל 20 מיליון יורו, אך מחלוקת לגבי הבונוסים מעכבת את החתימה.

* ווסטהאם מנסה להחתים את וויליאם קרבאליו, קשר ספורטינג ליסבון ונבחרת פורטוגל, ומוכנה לשלם 36 מיליון ליש"ט, אבל קבוצות נוספות נכנסו למרוץ ומנסות לבצע מחטף.

* ז'וזה מוריניו עדיין לא מוותר על איבן פרישיץ' ולוחץ על ראשי מנצ'סטר יונייטד לרכוש את הקשר הקרואטי מאינטר.

* פסקל דופרא, מאמנה של טולוז, התייחס להחתמת ניימאר בפריס סן ז'רמן: "זו זכות עבור הכדורגל הצרפתי, אני לא כועס או מקנא, אבל העסקה שלו שווה 15 שנות פעילות של טולוז".

קווין פרינס בואטנג שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
קווין פרינס בואטנג מוצג/רויטרס

* ווסט ברומיץ' החלה במשא ומתן עם טוטנהאם לגבי הבלם האוסטרי קווין וימר, עליו היא מוכנה לשלם 15 מיליון ליש"ט.

* באיטליה מדווחים כי טורינו קרובה לסגור עם מונאקו את עסקת העברתו של רוני לופס. שחקן הכנף הפורטוגלי בן ה-21 שיחק כמושאל בליל ועשוי להימכר כעת ב-10 מיליון יורו.

* הבלם הארגנטינאי חרמן פסלה, ששיחק בשנתיים האחרונות בבטיס הספרדית, נחת בפירנצה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בפיורנטינה.

* על פי דיווח באתר הספרדי "דון באלון", ארסנל מנסה לפתות את ילד הפלא החדש של ריאל מדריד סרחיו אסנסיו להצטרף לשורותיה. התותחנים אף מוכנים לפדות את סעיף השחרור של הכישרון הצעיר תמורת 79 מיליון יורו, סכום שיהווה שיא מועדון. אסנסיו עצמו, כך נטען, לא פוסל את ההצעה על הסף משום שהוא לא בטוח שיוכל לקבל את הבמה בריאל לאורך זמן.

* בלי קשר, ריאל ממשיכה לשים ידיה על הכישרונות הכי בולטים בספרד. אמש היא סיכמה עם דויד פקיין בן ה-13 מבטיס, שנחשב לדבר הגדול הבא.

מיטב הביצועים של דויד פקיין, היהלום החדש של ריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully