וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס הפצוע ייעדר "4-5 שבועות", פאוליניו הוצג בברצלונה

נבחרת אורוגוואי הודיעה כי החלוץ, שנפגע בבירכו, יחמיץ את פתיחת העונה. בצל הביקורת על הסכום ששולם עליו (40 מיליון יורו) הקשר שקיבל את החולצה 15, הוצג ואמר: "רגע מיוחד מאוד עבורי". צפו בברזילאי עושה "פאדיחה" בהצגתו

אימג'בנק GettyImages

הצרות והבשורות הרעות בברצלונה לא פוסקות: אם לא די בעזיבה של ניימאר והסחבת עם שחקני הרכש, היום (חמישי) מתברר גם היא הקבוצה תצטרך להסתדר בתקופה הקרובה גם ללא לואיס סוארס. החלוץ האורוגוואי שנפצע בבירכו במשחק מול ריאל מדריד אתמול, ייאלץ להיעדר מהמגרשים כחודש עד חמישה שבועות. כך הודיעה היום נבחרת אורוגוואי. המשמעות: השחקן יפספס את משחקי הליגה מול ריאל בטיס, אלאבס, הדרבי מול אספניול וכנראה גם את משחק החוץ במדריד מול חטאפה.

ההפסד הכפול של ברצלונה אמש לריאל מדריד בסופרקופה הספרדי ממש לא הוסיף שקט להנהלת המועדון, שסופגת ביקורות שהולכות וגוברות לאחרונה. סיבה נוספת לאי שביעות הרצון מהתנהלות המועדון היא רכישתו של פאוליניו קשרה של גוואנגז'ו אברגרנדה הסינית תמורת 40 מיליון יורו, כאשר חלק גדול מאוהדי הקבוצה כועס על המחיר הגבוה ששולם תמורת השחקן שלא כל כך הצליח להשתלב בטוטנהאם עד שניסה את מזלו בליגה הסינית שם הציג יכולת טובה כמו גם בנבחרת ברזיל.

עוד בנושא:

מוות קליני: ברצלונה בשפל עמוק אחרי הפיאסקו בסופר קופה
ג'רארד פיקה: "אני מרגיש שאנחנו נחותים מריאל מדריד"
ריאל השלימה זכייה בסופרקופה עם 0:2 ביתי על ברצלונה

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
ייעדר תקופה ארוכה למדי. לואיס סוארס/רויטרס

היום (חמישי) פאוליניו, שילבש את החולצה מספר 15, הוצג באופן רשמי כשחקן הקבוצה ואמר: "זה רגע מיוחד עבורי, אני מודה למועדון על המאמצים להביא אותי. זה סיפוק גדול, להגיע לפה זה חלום שהפך למציאות. אנסה לעשות את מה שנדרש ממני ואני מוכן לאתגר".

ג'וספ ברתומאו, שספג ביקורות רבות על ההחתמה של פאוליניו, הסביר את ההחתמה הזו ואמר: "זו הבקשה של המאמנים. הוא שחקן שמעניין את המועדון כבר הרבה מאוד זמן ואנחנו מודים לו על המאמצים להגיע לפה".

רוברט פרננדס המנהל הטכני של ברצלונה התייחס למדיניות הרכש ואמר: "התוצאה בסופרקופה לא משנה את התוכניות שלנו, אנחנו עובדים על כמה דברים. המאמן ואני רצינו את פאוליניו שמסוגל לשחק בשלוש עמדות. יש שיחות עם שחקנים, זה מסובך אבל אנחנו רוצים לסיים את המו"מ כמה שיותר מהר. קוטיניו ודמבלה מרגשים אותנו, זו האמת אבל הקבוצות שלהם יחליטו אם הם יגיעו או לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בברצלונה יכולים לקוות לביצועים טובים יותר בזמן אמת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טופ או פלופ? פאוליניו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully