וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרקו מילאניץ': "לבאר שבע לא הגיע פנדל, מזג האוויר התאים לבריכה"

מאמן מאריבור היה מרוצה מהמשחק של שחקניו, אך התלונן על הפנדל שנשרק לטובת מליקסון: "העבירה עליו נעשתה מחוץ לרחבה". על משחק הגומלין: "התוצאה שומרת אותנו חזק בתמונה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בזמן שבהפועל באר שבע מנסים לעכל את הניצחון על מאריבור, גם אצל הסלובנים קיבלו את המשחק אמש (רביעי) ברגשות מעורבים. בקבוצה היו מרוצים מהמשחק שהיא הציגה באצטדיון טרנר הביתי, אבל היו מאוכזבים מהתוצאה ובעיקר מהפנדל שקיבלה באר שבע שלטענתם לא היה צריך להישרק.

עוד בנושא:

הערכות: אם הפועל באר שבע תודח מאירופה עד ינואר, וואקמה ישוחרר
הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את מאריבור בטרנר, שער מרהיב לוואקמה
וואקמה מצטנע ומסביר מדוע נשאר בבאר שבע: "אני לא מעל הליגה"
וואקמה 9, טהא 7, צדק 4, ומה עם אוגו? ציוני המשחק של באר שבע

דרקו מילאניץ' מאריבור. ברני ארדוב
היה מרוצה מהשחקנים שלו. מילאניץ'/ברני ארדוב

דרקו מילאניץ' מאמנה של מאריבור אמר אחרי המשחק: "הבחורים שלי נתנו משחק טוב במשחק קשה ועם מזג אוויר שהתאים לבריכה ולא לכדורגל. באר שבע שיחקה הרבה דרך וואקמה שהוא הנשק העיקרי שלה והוא הוכיח את האיכויות שלו עם שער יוצא מהכלל".

במאריבור התלוננו על השיפוט ועל ההחלטה לתת פנדל לבאר שבע: "הפנדל שהם קיבלו היה שגוי כי העבירה היתה מחוץ לרחבה. אבל הגבנו טוב לשער שספגנו ממש לפני ההפסקה, באר שבע ניסתה לעקוץ אותנו במתפרצות אבל היינו מוכנים אליהן".

על משחק הגומלין אמר מילאניץ': "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם הפועל באר שבע, שרדנו את משחק החוץ למרות התמיכה הגדולה של הקהל שלהם. אנחנו לא שמחים מהתוצאה הזו, אבל היא שומרת אותנו בתמונה ובמשחק הגומלין אפשר לתת משחק מצוין ולנצח אותם. יש לנו אפשרות לעלות וזה הדבר הכי חשוב כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully