וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "זה אמור להספיק". אנתוני וואקמה: "אני לא מעל הליגה"

16.8.2017 / 23:47

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מה-1:2 על מאריבור: "היינו שווים תוצאה יותר טובה, אבל זה בידיים שלנו". הכוכב הגדול הצטנע: "כרגע אני כאן, נשארתי כי רציתי להגיע לליגת האלופות"

צילום ועריכה: קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
בדרך הנכונה. צדק והחברים חוגגים/ברני ארדוב

הפועל באר שבע עשתה הערב (רביעי) צעד נוסף אל עבר הגשמת חלום שלב הבתים בליגת האלופות, כשניצחה בטרנר 1:2 את מאריבור. האלופה הישראלית נקלעה לפיגור לאחר שמרכוס טבארס ניצל שגיאה חמורה בהגנה (10), אך אנתוני וואקמה איזן עם פצצה אדירה מהאוויר בחלוף שתי דקות ושיר צדק השלים מהפך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשדייק מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה על מאור מליקסון בתוך הרחבה. הגומלין ייערך בסלובניה ביום שלישי הבא.

"קודם כל אני מרוצה", אמר ברק בכר, "לחזור מפיגור מוקדם זה לא פשוט במעמד כזה. היינו שווים תוצאה טובה יותר, אבל כרגע זה מה יש. אנחנו מובילים, הדברים תלויים בנו ונצטרך להשלים את המשימה במשחק הבא. הגענו לכל כך הרבה מצבים והיינו צריכים להבקיע יותר, אבל זה המצב. היו לנו קטעים טובים במשחק, ברוב המשחק שלטנו. היינו טובים היום. גם ההשקעה, גם האגרסיביות. בכל תוצאה אני אופטימי, בטח כשאני מוביל 1:2. אין לנו תירוצים, זה בידיים שלנו. זה אמור להספיק כדי לעלות לשלב הבתים".

על המשחק המצוין של אנתוני וואקמה, אמר בכר: "היו פה שחקנים שנתנו את הלב שלהם ואת הדם שלהם, קשה לי לציין שחקן אחד אחרי משחק כזה. ראינו את את העוצמות של מאריבור, קבוצה חזקה ואגרסיבית".

על ההגנה אמר המאמן: "לא ראיתי בעיות בהגנה. טעויות זה חלק מהמשחק, משחק ההגנה היה מצוין היום. אני אחייך בכל מקרה ביום שלישי הבא, אבל אני מקווה שזה יהיה אחרי שנעלה".

עוד בנושא:

פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את מאריבור
ציוני הפועל באר שבע: וואקמה 9, טהא 7, צדק 4, ומה עם אוגו?
אלבום תמונות למזכרת מה-1:2 של הפועל באר שבע על מאריבור
טיבי עשוי לחזור להרכב נגד אלטאך, התלבטות בנוגע למחליף של גולסה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
זה בידיים של הקבוצה שלו. בכר/ברני ארדוב

גיבור הערב אנתוני וואקמה, שכבש שער אדיר בדקה ה-12, סיכם: "אני שמח על השער. לא חשבתי הרבה, ראיתי את הכדור באוויר, חשבתי שאוכל לבעוט וזה הצליח. אני מקווה שאוכל לעשות יותר ולהשיג יותר עם הקבוצה. ניצחנו, עדיין נותר הגומלין וניסע לסלובניה וניתן הכל. כרגע אני שייך לכאן, אני לא מעל הליגה, אני לא אלוהים. הליגה הישראלית טובה עבורי והיא עזרה לי להשתפר. כרגע אני שמח להיות כאן. כשיגיע הזמן להמשיך, נראה מה יהיה. נשארתי כי רציתי להגיע לליגת האלופות".

בלם הפועל באר שבע שיר צדק אמר: "אנחנו לא מתעסקים בנתתי או לקחתי, אני תמיד רוצה לעזור לקבוצה. לשמחתי היום כבשתי פנדל וזה עזר לקבוצה. יש לנו עוד משחק ליגה חשוב לפני הגומלין מול הסלובנים, אנחנו מקווים לעשות את העבודה. אני לא משחק שנה או שנתיים, קורות טעויות וזה חלק מהמשחק. הכי חשוב עכשיו זה להרים את עצמך אחרי טעויות. דברים כאלה קורים. אני מרוצה מהצורה בה המשכתי את המשחק ואני מחכה להוכיח את עצמי כבר במשחק הבא. אני שמח שכבשתי את הפנדל. יהיה לנו משחק חוץ קשה מאוד בסלובניה. היום הראינו שאנחנו קבוצה טובה, הראינו הרבה דברים יפים. אני חושב שיש לנו מה לתת שם גם במשחק החוץ. בסך הכול היינו במשחק וזה חשוב. אני מקווה שנעשה את העבודה גם שם. בעזרת השם נהיה בשלב הבתים של ליגת האלופות".

שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה חוגג. ברני ארדוב
מצטנע. וואקמה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully