וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד רכשה את דן ביטון מהפועל באר שבע תמורת מיליון שקל

15.8.2017 / 10:25

הקבוצה מעיר הנמל החליטה לממש את האופציה לרכוש את הקשר: "דן הוא מהשחקנים הצעירים הכשרוניים בליגה". אשדוד תעביר הילוך בחיפוש אחר בלמים, בקל עשוי לפתוח במרכז ההגנה בשבת

דן ביטון מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
"תרם וימשיך לתרום". דן ביטון/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד רכשה את קשר הפועל באר שבע דן ביטון שהיה מושאל אליה בעונה החולפת. המועדונים שסיכמו הבוקר סופית את המכירה של חאתם עבד אלחמיד, סגרו ביניהם גם על מעברו קבוע של ביטון לאשדוד תמורת מיליון שקל.

כזכור, כאשר מיכאל אוחנה נרכש על ידי באר שבע לפני כשנה , עבר ביטון לאשדוד בהשאלה לשנתיים כאשר בהסכם בין אשדוד לבאר שבע נקבע אז כי לאשדוד תהיה האופציה לרכוש את כרטיסו של הקשר תמורת מיליון שקל. ביממה האחרונה החליטו באשדוד, ללא קשר לעסקת אלחמיד, לרכוש את ביטון תמורת הסכום הנקוב והוא יחתום על חוזה לארבע שנים במ.ס. אשדוד.

"ביטון הוא מהשחקנים הצעירים הכשרוניים בליגה", אמר הבוקר גורם במ.ס. אשדוד. "הוא תרם לאשדוד בעונה החולפת והוא יתרום לאשדוד הרבה גם בשנים הבאות ואין לנו ספק שהוא גם יוכל עוד להתקדם בהמשך".

מכירתו של אלחמיד תחייב את אשדוד להתחזק כעת בשני בלמים חדשים לאחר שגם הבלם הברזילאי פבריסיו עזב עוד לפני שהליגה התחילה וחתם בקפריסין. באשדוד אמרו הבוקר: "נתחזק בקרוב בשחקנים זרים חדשים. תהיה לאשדוד קבוצה טובה בעונה הקרובה". במשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת, עשוי רועי בקל לשמש כבלם לצידו של ניר ברדע אבל במקביל מחפשים באשדוד גם בלם ישראלי, אחרי שהשיחות עם מתן אוחיון לא הבשילו לחוזה.

עוד בנושא:

אשדוד פנתה לגבי דידייה ברוסו, קרית שמונה השיבה בשלילה
לוטם זינו בדרך החוצה ממכבי פתח תקוה
אלירן עטר ללוזון: אם אין סיכום, רוצה להישאר במכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully