וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר שוחח עם לוזון: אם אין סיכום, רוצה להישאר במכבי חיפה

15.8.2017 / 9:10

בסביבתו של החלוץ, ששוקל להוציא הודעה בעניין, מבהירים: אין מניעה שיישאר בקבוצה. במועדון מנסים למצוא נוסחה שתגשר על הפערים שנוצרו עם הקהל. עסקת בוזגלו תיחתם בימים הקרובים

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון עם אלירן עטר. ברני ארדוב
איך הסאגה תסתיים? עטר עם לוזון/ברני ארדוב

מתכוננים ליום שאחרי: במכבי חיפה מנסים למצוא נוסחה שתוביל להשארת אלירן עטר בקבוצה ללא מתיחות עם הקהל. נכון לשעות הלילה, מכבי תל אביב טרם שיפרה את הצעתה ונשיא המועדון יעקב שחר לא מתכוון להמתין עוד זמן רב. אם עטר לא יעבור עד סוף השבוע למכבי תל אביב, הוא יוזמן לשיחה בה ינסו למצוא פתרון למצב. עטר עצמו אמור להוציא הודעה בה יספר על השתלשלות העניינים מאז החל המשא ומתן עם מכבי תל אביב, בה יצהיר כי מבחינתו הוא מעוניין להישאר בקבוצה. בעקבות המצב, עטר נפגש עם גיא לוזון והשניים שוחחו בארבע עיניים על המצב שנוצר. השחקן הבהיר למאמן כי אם מכבי חיפה לא תגיע לסיכום על מכירתו, הוא מעוניין להישאר בקבוצה. בסביבתו הבהירו אתמול: "אין כל מניעה שאלירן יישאר בקבוצה. אם לא יגיעו לסיכום על מכירתו, דבר שאיננו תלוי בו, הוא רוצה להמשיך. העניין עם הקהל? ברגע שיודיעו שהוא נשאר, הוא ייתן הכל למען הקבוצה ואנשים יתרכזו בלעודד אותו".

אתמול פרסמנו כי עטר חש פגוע מההתנהלות בעניינו, שכן ג'ורדי קרויף הבטיח שיעשה הכל כדי שיצטרף למכבי תל אביב, ולאחר הפרסומים האחרונים שהובילו למחאה של חלק מהקהל החליט מיץ' גולדהאר שלא להעלות את ההצעה. הפער בין הצדדים שעומד על 200 אלף יורו, מסבירים מקורבים לעסקה, "הוא עניין של אגו, ולא נובע מתוך החלטה כלכלית רגילה".

עוד במכבי חיפה:

מכבי חיפה פנתה לחלוץ פאוק סטפנוס אתניסיאדיס
רמי גרשון חתם רשמית לחמש שנים במכבי חיפה

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מתקרב. בוזגלו/ברני ארדוב

אחרי רמי גרשון, עסקת מאור בוזגלו צפויה להיחתם בימים הקרובים. כל הפרטים בין הצדדים כבר סגורים. השחקן עצמו ייפגש שוב עם שחר לפני החתימה. לוזון רוצה לצרף חלוץ זר לסגל ובחיפה אישרו אתמול את מועמדותו של החלוץ היווני של פאוק סלוניקי סטפנוס אתניסיאדיס (28). לוזון הבהיר להנהלה כי מבחינתו הוא מעוניין לצרף קודם כל חלוץ זר, ורק אז תישקל מועמדותו של קשר עושה משחק. בעקבות העומס בסגל, המאמן ייפגש עם מוחמד אבו פאני ושי בן דוד ונראה שהשניים יקבלו אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. בחיפה רוצים ממוחמד עוואד, אך ייתכן שיושאל מתוך הנחה שיוכל להצליח כשחקן שמתמודד על ההרכב בליגת העל. הרצון להביא חלוץ, במקביל לחזרה של עומר דמארי, הוא הסיבה העיקרית לרצון להשאילו.

במקביל, נמשך המשא ומתן עם עמית זנטי. הוא אמור לחתום על חזוה לשלוש שנים. עדיין לא ברור האם השחקן יבחר להישאר בסגל או לצאת להשאלה, אך ההסכם יוארך בקרוב. בלי קשר לעתידו, גם אבו פאני אמור לחתום על חוזה לחמש שנים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully