וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אלכס צ'וברביץ' הפצוע יחמיץ את היורובאסקט

13.8.2017 / 10:37

הסנטר שנפצע באימון בשבוע שעבר סובל משילוב של פגיעה ברצועות ושבר וייאלץ להיעדר שישה שבועות. עומרי כספי ישותף מול בריטניה, גם יוגב אוחיון אמור לקבל דקות מועטות (21:00, 5+). 2,000 כרטיסי יורובאסקט חולקו לילדים ולבני נוער מהפריפריה

שחקן הפועל חולון אלכס צ'וברביץ'. ברני ארדוב
חוסר מזל. צ'וברביץ'/ברני ארדוב

אלכס צ'וברביץ' סיים את דרכו בנבחרת ישראל לקיץ הקרוב. הסנטר שנפצע באימון בשבוע שעבר סובל משילוב של פגיעה ברצועות ושבר, כך קבע ד"ר אבישר, מומחה לכף יד, שקבע כי השחקן זקוק למנוחה של כשישה שבועות להחלמה מלאה.

לאחר הניצחון המשכנע אמש (שבת) 62:90 על בריטניה, תפגוש הערב (21:00, 5+) הנבחרת של ארז אדלשטיין את הבריטים פעם נוספת בדרייב אין. בניגוד למשחק אמש, שהיה סגור לקהל ולתקשורת, זה של הערב יהיה פתוח לקהל.

עומרי כספי, שלא נכלל בסגל אמש לאחר שקיבל שחרור ואף החמיץ את שני המשחקים בסנט פטרסבורג, ישחק הערב. גם יוגב אוחיון, שמחלים מפציעה בשריר ולא שותף אמש, צפוי לקבל דקות מועטות.

הטוטו ואיגוד הכדורסל יחלקו 2,000 כרטיסים לילדים ובני נוער מהפריפריה לקראת היורובאסקט. "נדאג שילדים מכל קצוות הארץ יבואו לראות ולעודד את הנבחרת הלאומית של ישראל, ולצפות בכוכבי הכדורסל של אירופה", אמר יו"ר הטוטו יוסי פילוס.

עוד בנושא:

עדיין מושלמת בהכנה: נבחרת ישראל הביסה 62:90 את בריטניה
אליפות אירופה: נבחרת הקדטים ניצחו את סרביה 71:79
עירוני נס ציונה השלימה את הסגל עם החתמתו של טאליב זאנה
הפועל חולון תצא לטורניר הכנה באיטליה לקראת העונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully