וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תצא לטורניר הכנה באיטליה לקראת העונה הבאה

11.8.2017 / 15:29

הסגולים ייצאו ב-22 לספטמבר לטורניר הכנה בהשתתפות אבלינו, טרייסטה וברינדיזי. עיריית חולון נתנה אישור לקריאת היציעים על שם עופר אשד ומיכה שמבן. הראל דדון ועידן מהרט הצטרפו לסגל. כ-2000 מנויים נמכרו עד עתה

הפועל חולון הודיעה כי לקראת שנת ה-70 למועדון התקבלה הסכמה מצד עיריית חולון והעומד בראשה מוטי ששון, לקרוא החל מהעונה הקרובה לשני היציעים המרכזיים בהיכל החדש חולון על שמם של שניים מגדולי המועדון מיכה שמבן ועופר אשד. שמבן היה מייסד המועדון ומאמן הקבוצה הבוגרת בכמה קדנציות והאיש שהקים את בית הספר לכדורסל של המועדון שהצמיח דורות רבים של שחקנים. אשד הוא גדול שחקני הפועל חולון בכל הזמנים ומלך הסלים של המועדון בכל הזמנים. אגב, הכוונה לקרוא ליציעים על שם השניים פורסמה עוד לפני שנתיים.

בפן המקצועי תשתתף חולון בטורנירי הכנה באבלינו, איטליה, בהשתתפות הקבוצה המקומית, טרייסטה וברינדיזי. הקבוצה תצא לטורניר ב-22 לספטמבר, ב' ראש השנה. כזכור, הסגולים ישתתפו השנה בליגת האלופות של פיב"א. כמו כן הודיעה הקבוצה על החתמת שני שחקנים במסגרת שיתוף הפעולה החדש עם קבוצת הבת של המועדון, מכבי בת ים מהליגה הארצית - הראל דדון (19, 1.93), שהעלה את קבוצת הנוער של חולון לליגה הבכירה, ויהיה שייך לסגל הבכיר של חולון, ועידן מהרט (22, 2.04) ששיחק אשתקד בנתניה מהליגה הארצית וששמו הגיע לאנשי חולון בהמלצת הקפטן שלומי הרוש. מהרט ישחק בליגה הארצית במדי בת ים.

היום (שישי) הסתיימה מכירת המנויים המוקדמת לעונה הקרובה וביום המכירות האחרון נשבר שיא מועדון עם הגעה למכירתם של כ-2000 מנויים, גידול של 40 אחוזים ביחס לעונה שעברה. כל זאת כשנותרו עדיין כחודשיים עד לפתיחת עונת המשחקים. כעת ייפתחו המקומות הנותרים למכירה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully