וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלמת בהכנה: נבחרת ישראל הביסה 62:90 את בריטניה

ללא כספי שקיבל שחרור ואוחיון וצ'וברביץ' הפצועים, שמרו שחקניו של אדלשטיין על מאזן מושלם לקראת היורובאסקט. ריצ'רד האוול, אלישי כדיר ועוז בלייזר בלטו עם 12 נקודות כל אחד

נבחרת ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל
עדיין ללא הפסד בהכנה. שחקני הנבחרת/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל שמרה הערב (שבת) על מאזן מושלם בהכנה שלה ליורובאסקט, כשהביסה בדרייב אין 62:90 את בריטניה במשחק שהיה סגור לקהל ולתקשורת. גם ללא עומרי כספי שקיבל שחרור, יוגב אוחיון ואלכס צ'וברביץ' הפצועים, המשיכו שחקנים של ארז אדלשטיין לעשות את העבודה ולהגדיל את הציפיות לקראת הטורניר שייצא לדרך בישראל בסוף החודש. אלישי כדיר, ריצ'רד האוול ועוז בלייזר בלטו עם 12 נקודות כל אחד. מחר ב-21:00 ייפגשו הנבחרת להתמודדות נוספת.

"משחק הכנה טיפוסי בדלתיים סגורות, האנגלים הופיעו ללא שלושת הגבוהים שלהם", אמר ארז אדלשטיין. "רצנו בכל מיני הרכבים מסוימים, חילקנו דקות ונתנו מנוחה לכל מיני שחקנים שהיו קצת עייפים. אנחנו מצפים מחר למשחק שונה בתכלית מכמה סיבות, שלושת השחקנים המנוסים שלהם - אוליניסיי, בואטנג ודניאל קלארק, ישחקו סביר להניח, יפעילו יותר קושי על הגבוהים. מקווים שהמגרש יהיה מלא, השחקנים מחכים לזה ויהיה קצת התרגשות כי זה משחק בית ראשון. אל אל ישראל".

יותם הלפרין רשם את הופעתו ה-164 במדים הלאומיים והשתווה למיקי ברקוביץ' במקום החמישי בכל הזמנים. בסיום אמר: "אני שמח שזה חלק מההיסטוריה שלי ככדורסלן, אבל חשוב יותר שנעשה קמפיין טוב. זו לא הנבחרת הכי כשרונית שפגשנו עד עכשיו. שיחקנו טוב מולם, התאמנו את האגרסיביות שלהם למשחק וצריך להמשיך ככה. זה טעימה ראשונה מבחינתנו מה זה לשחק משחק ביתי, זה טוב שיש את החוויה הזאת כי זה יכול לשחק לשני הצדדים. האליפות היא רחוקה אבל מאוד קרובה, צריך להתרגל לאווירה ביתית ולהמשיך לשחק כמו שמשחקים עד היום".

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין לצד מאמן נבחרת בריטניה ג'ו פרונטי. איגוד הכדורסל
המאמנים. אדלשטיין ופרונטי/איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

נבחרת ישראל פתחה בחמישייה שכללה את גל מקל, שון דואסון, גיא פניני, ליאור אליהו וריצ'רד האוול. האחרון היה איש המפתח של ישראל ברבע הראשון, קלע 8 נקודות והוליך את המארחת ל-12:16. עידן זלמנסון שהחליף אותו סיפק דקות טובות גם כן, ובסיום הרבע הראשון הוליכה ישראל 20:27.

המומנטום הישראלי נמשך גם בפתיחת הרבע השני ואלישי כדיר קבע יתרון שיא של 28:43. יפתח זיו עלה לדקות בכורה בקמפיין, ולחדרי ההלבשה ירדה ישראל כשהיא ביתרון 35:47. האוול בלט עם 9 נקודות, זלמנסון הוסיף 8.

טימור עלה בחמישייה בפתיחת המחצית השנייה על חשבון דאוסון, פניני קבע 43:59, דואסון הפך את זה ל-43:62, ובסיום הרבע השלישי עמד היתרון של המארחת על 49:64.

יפתח זיו התכבד בדאנק בשלהי הרבע הרביעי, ושש דקות לסיום המשחק עלתה ישראל ליתרון שיא של 53:73. עד הסיום היה זה גארבג' טיים, כמובן, ולוח התוצאות הסופי הראה על 62:90 מוחץ לנבחרת ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: ריצ'רד האוול 12 ו-8 ריבאונדים, אלישי כדיר 12 ו-7 ריבאונדים, עוז בלייזר 12, עידן זלמנסון 9, יפתח זיו 8, גיא פניני 8, בר טימור 8, עמית שמחון 6, ליאור אליהו 6, גל מקל 4 ו-5 אסיסטים, שון דאוסון 3, יותם הלפרין 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully