וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אירווינג לא דיבר עם שחקני קליבלנד מספר ימים בפלייאוף

לפי ESPN, ג'יימס ג'ונס סיפר כי הרכז שביקש מהקאבס לעבור בטרייד "לא דיבר עם השחקנים באימונים בין הסיבוב הראשון לשני של הפלייאוף". זאק רנדולף נעצר בחשד שהתכוון לסחור בסמים

עריכה: מתן חדד
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד (ימין) עם קיירי אירווינג. AP
לא דיבר גם עם לברון? קיירי אירווינג/AP

פרשת קיירי אירווינג ממשיכה להעסיק את ה-NBA, והערב (חמישי) התגלה פרט חדש - ומאוד מעניין - לגבי מערכת היחסים של הרכז עם חבריו בקליבלנד. דייב מקמנמין מ-ESPN דיווח כי שחקן הקאבס, ג'יימס ג'ונס, סיפר כי ראה את אירווינג "מעביר ימים שלמים בלי לדבר עם אף אחד באימון" בין הסיבוב הראשון לשני של הפלייאוף.

בינתיים, עתידו של אירווינג, שבמהלך החודש שעבר ביקש רשמית מסגנית האלופה לעבור בטרייד מכיוון שהוא אינו מעוניין להמשיך לנגן כינור שני ללברון ג'יימס, עדיין לא ברור.

עוד בנושא

הביקורות נמשכות: "אירווינג בור וילדותי, הוא בסיטואציה חלומית"
דארל ארתור: "אנחנו יכולים להיות מועמדים לאליפות יחד עם גולדן סטייט"
סטף קרי מרוצה: "שמרנו על הסגל והחתמנו את כספי ויאנג הנהדרים"

זאק רנדולף שחקן ממפיס. רויטרס
לא הסתבכות ראשונה. זאק רנדולף/רויטרס

זאק רנדולף שוב הסתבך עם רשויות החוק: הפורוורד החדש של סקרמנטו נעצר בחשד שהחזיק סמים מסוג מריחואנה מתוך כוונה לסחור בהם. על פי הדיווחים בארצות הברית רנדולף בן ה-36 בילה בחברת כמה מחבריו באזור לוס אנג'לס תוך שהם עישנו סמים, שמעו מוסיקה רועשת והפריעו את מנוחת השכנים באיזור.

אנשי משטרה שהגיעו למקום נאלצו להפעיל כוח על מנת להשתלט על המהומה ומצאו אצל רנדולף וחבריו כמות גדולה של סם מסוג מריחואנה ושני כלי נשק. שישה רכבי משטרה ניזקו במהלך התקרית. בסיכומו של האירוע נעצר רנדולף כשברשותו סמים ובמשטרה מייחסים לו כוונה למכור את הסמים לאחרים. סוכנו של רנדולף טען כי ההאשמות נגדו כוזבות ובכוונתו "לפעול בדרכים המקובלות כדי להסדיר את העניין".

בשנת 2009 כששיחק בלוס אנג'לס קליפרס רנדולף נעצר בחשד לנהיגה בשכרות. בעקבות התקרית החליט אז המועדון להשעות את השחקן משני משחקים. רנדולף העמיד בעונה האחרונה במדי ממפיס גריזליס ממוצעים של 14.1 נקודות ו-8.2 ריבאונדים. בחודש שעבר הוא חתם על חוזה לשנתיים תמורת 24 מיליון דולר בשורות סקרמנטו קינגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully