וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקורות נמשכות: "אירווינג בור וילדותי, הוא בסיטואציה חלומית"

רון הארפר, שזכה בחמש אליפויות עם שיקגו בתור שחקן משני, מצטרף למצעד המבקרים של כוכב קליבלנד שדרש טרייד: "מי עוזב קבוצה כזו מוצלחת?". וגם: קאזינס מנסה לגייס את כרמלו לפליקנס

עריכה: מתן חדד

קיירי אירווינג ממשיך לספוג ביקורת בעקבות דרישתו לעזוב את קליבלנד בטרייד. כזכור, רכז הקאבס פנה להנהלת הקאבס לפני מספר שבועות ובישר לה על רצונו להתחיל דף חדש במקום בו לא יחסה בצילו של לברון ג'יימס, עימו על פי שלל דיווחים הוא מסוכסך. שלשום התראיין ג'ון וול ואמר ש"זה משוגע בעיניי. אם אני הייתי מגיע לשלושה גמרים רצופים בפלייאוף, הייתי רוצה להישאר באותו מקום". כוכב וושינגטון סייג ואמר ש"אי אפשר לדעת מה באמת קורה בינו לבין לברון ג'יימס מאחורי הקלעים, אף אחד לא יודע מה קורה באמת בחדר ההלבשה, וקשה לשחק לצד שחקן דומיננטי כמו לברון ג'יימס כשאתה רוצה ה-שחקן".

לאחרונה הצטרפו גם כמה שחקני עבר למצעד המבקרים של אירווינג. האחרון שבהם הוא רון הארפר, שזכה בחמש אליפויות במדי שיקגו המיתולוגית וקיבל ברצון תפקיד משני לצד מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן ואחרים. הארפר נשאל מה לדעתו הניע את אירווינג לבקש לעזוב, והשיב: "יש שתי סיבות עיקריות - בורות וילדותיות. אני חושב שהוא בור אם זה מה שהוא רוצה". שחקן העבר טען ש"כשאני הייתי שחקן פעיל ושיחקתי בקבוצה רעה, התאמנתי כל הקיץ וזה לא עזר לי, הגעתי לעונה בפול פאוור וסיימתי אותה בסיבוב הראשון. קיירי? אם ימשיך בקליבלנד, מובטח שישחק לפחות עד תחילת חודש יוני. איתו, ברור שהקאבס הכי טובים במזרח ויעפילו לגמר. אז אני לא לגמרי מבין מה עומד מאחורי זה".

הארפר הוסיף ואמר ש"בכלל לא בטוח שקליבלנד תעביר אותו לקבוצה טובה, ואז מה ההיגיון? הרי בתקופתי, אם שחקן בקליבר כזה היה מבקש לעבור בטרייד, היו מעבירים אותו לקבוצה הכי גרועה ב-NBA. ככה זה היה עובד".

קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס מול קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. AP
סופג הרבה ביקורת בארה"ב. אירווינג/AP

עוד חדשות NBA

* השמועות סביב כרמלו אנתוני נמשכות, ושוב נוצרות ברשתות החברתיות: אחרי שסי ג'יי מקולום העלה בעזרת פוטושופ תמונה של מלו במדי פורטלנד, מתוך כוונה לשכנע אותו להצטרף לבלייזרס, גם דמרקוס קאזינס נהג באופן דומה והגיב לתמונה מפוברקת של הפורוורד במדי ניו אורלינס.

כמובן שהתגובה הזו עוררה גל שמועות נוסף על האפשרות שמלו יתאחד עם קאזינס ואנתוני דייויס וייצור טריו מרתק בפליקנס. קאזינס, אגב, נחשב לחבר קרוב של כרמלו ואמר בעבר ש"אני מעריץ של מלו כל חיי, ונהנה להיות בחברתו".

* קארל אנתוני טאונס מרוצה מאוד מהקיץ של מינסוטה, שצירפה בפגרה את ג'ימי באטלר וג'ף טיג, ורומז כי יחתום על חודש בשורות הטימברוולבס בקיץ הבא, אז יפוג חוזהו הנוכחי. "עשינו מהלכים נהדרים, החתמנו שחקנים שיש להם את הידע והניסיון כדי להפוך אותנו לקבוצה מנצחת וכישרונית להפליא. למה שלא ארצה להישאר במועדון כזה?", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully