וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דארל ארתור: "אנחנו יכולים להיות מועמדים לאליפות יחד עם גולדן סטייט"

הפורוורד של דנבר, שלא הצליחה להגיע בעונה שעברה לפלייאוף, אופטימי מאוד בנוגע לעונה הבאה. הנאגטס צירפו הקיץ את פול מילסאפ שהצטרף לסגל מבטיח שכולל את גארי האריס וניקולה יוקיץ'

עריכה: מתן חדד

דנבר נאגטס סיימה את עונת 2016/17 עם מאזן של 42:40 ופספסה את הפלייאוף בזמן שגולדן סטייט ווריירס סיימה את העונה עם אליפות. הפורוורד של הנאגטס, דארל ארתור, טוען שהעונה הבאה תהיה טובה יותר עבור קבוצתו, אפילו טובה מאוד.

"אנחנו יכולים להיות מועמדים לאליפות יחד עם גולדן סטייט" אמר הפורוורד אתמול (שלישי) להאריסון וינד מאתר "BSNDenver". הווריירס נחשבים לאחת מהקבוצות החזקות בהיסטוריה והגיעו לשלושה לגמרים רצופים, כשבסגל שלהם ניתן למצוא שחקנים כמו קווין דוראנט, סטף קרי, קליי תומפסון ודריימונד גרין, לכן ניתן להבין מדוע האמירה של ארתור בן ה-29, שקבוצתו כלל לא הגיעה לפלייאוף בעונה שעברה, גררה שלל תגובות עוקצניות ברשת.

לדנבר אולי תהיה עבודה רבה כדי להדביק את הפער מהאלופה, אך היא עושה צעדים ראשונים לכיוון הזה והוסיפה הקיץ את שחקנה לשעבר של אטלנטה פול מילסאפ, שנחשב לאחד מהפורוורדים הטובים בליגה ואף נבחר ארבע פעמים למשחק האולסטאר. הוא הצטרף לסגל מבטיח שכולל צעירים כמו גארי האריס וניקולה יוקיץ'.

עוד בנושא:

סטף קרי מרוצה: "שמרנו על הסגל והחתמנו את כספי ויאנג הנהדרים"
הביקורות נמשכות: "אירווינג בור וילדותי, הוא בסיטואציה חלומית"
מתים לחיות: שחקני ה-NBA שקיבלו הזדמנות להחיות את הקריירה

שחקן דנבר נאגטס דארל ארתור מנסה לעצור את שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. GettyImages
האם אנחנו בדרך ליריבות חדשה? ארתור מנסה לעצור את קרי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully