וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.8: "מונאקו ופ.ס.ז' סגרו את עסקת קיליאן אמבפה"

ב"מארקה", שם נטען כי כוכב מונאקו יעבור לריאל מדריד, מדווחים כעת על סיכום בין המועדונים הצרפתים תמורת 180 מיליון יורו. גם יאן אובלק יגיע? אקס הפועל תל אביב חתם באינדונזיה

רויטרס

העברות

* ז'ורדן אמאבי, מגנה השמאלי בן ה-23 של אסטון וילה, חזר לצרפת כמושאל למארסיי, שתוכל לרכוש את כרטיסו תמורת כ-8.5 מיליון יורו בסיום העונה.

* טימות'י פוסו מנסה, מגנה ההולנדי בן ה-19 של מנצ'סטר יונייטד, הושאל לעונה אחת לקריסטל פאלאס.

* סוכמה העברתו של מארטן דה רון ממידלסברו בחזרה לאטאלנטה. האיטלקים מכרו אותו לבורו לפני כשנה תמורת 12 מיליון ליש"ט, וקנו אותו עכשיו תמורת 8.8 מיליון. הם יעבירו לקבוצה האנגלית 900 אלף ליש"ט נוספים אחרי שההולנדי יגיע ל-30 הופעות.

* חלוץ חדש לברייטון של תומד חמד ובירם כיאל: הקבוצה הודיעה על סיכום להחתמתו של חוסה איסקיירדו, הסקורר הקולמביאני של קלאב ברוז'. סכום ההעברה צפוי לנוע בסביבות 13.5 מיליון ליש"ט, מה שישבור שוב את שיא ההעברות של הקבוצה הקיץ.

* אזקיאל אנדואסל, חלוץ הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה לשעבר, חתם בקבוצה האינדונזית פרסיב בנדונג וישתף פעולה עם מייקל אסיין. "אני מתרגש כי אסיין כאן", אמר אנדואסל. "לפני שהגעתי היו לי 10,000 עוקבים באינסטגרם, עכשיו יש לי כבר 16,000".

* שתי רכישות מאסיביות לפיורנטינה בחוליית הקישור: מרקו בנאסי הגיע מטורינו תמורת 10 מיליון יורו, ו-ולנטין אייסריק נקנה מניס תמורת 3.5 מיליון יורו.

* גנואה השלימה את רכישתו של תומאס רודריגס בן ה-21 מבאנפילד - הקבוצה שממנה הגיע חלאמס רודריגס לאירופה. הקשר הצ'יליאני עלה 600 אלף יורו והוא חתם לחמש שנים.

* סנט אטיין רכשה מאטרומיטוס את המגן השמאלי היווני אלכסנדרוס קרטאניס תמורת 800 אלף יורו. השחקן בן ה-19 חתם לחמש שנים.

* בטיס השלימה את רכישתו של ריאד בודבוז ממונפלייה. האלג'יראי עלה 7 מיליון יורו וחתם לארבע שנים.

* קולו טורה שפרש מכדורגל בתום קריירה מפוארת, מונה לעוזר המאמן של הנבחרת הצעירה של חוף השנהב.

* הקשר האחורי הברזילאי איסמעל, שבינואר הוזכר כמועמד למכבי חיפה, עבר מקלמאר השבדית לאחמאט גרוזני הרוסית. המחיר: מיליון יורו.

* המגן היהודי-אוקראיני, אדוארד סובול, הושאל משחטאר דונייצק לסלביה פראג. הוא צפוי לשוב לשחטאר בתום העונה.

* רגע לפני שחלון ההעברות ב-MLS נסגר, DC יונייטד הספיקה להתחמש בשני שחקני קישור התקפי חדשים: זולטן שטיבר שעבר אליה מקייזרסלאוטרן ופול אריולה שנרכש מטיחואנה תמורת 3 מיליון דולר.

* שתי עסקאות משמעותיות בליגה הרומנית: האלופה ויטורול מכרה לסטיאווה בוקרשט את המגן רומאריו בנזאר והקשר האחורי דראגוס נדלקו בסכום כולל של 2.7 מיליון יורו.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 9.8
העברות בעולם, 8.8
העברות בעולם, 7.8

שמועות

* ב"מארקה" הספרדי, שם נכתב לפני כמה שבועות כי קיליאן אמבפה יעבור לריאל מדריד תמורת 180 מיליון יורו, טוענים כעת כי הכוכב הצעיר יימכר ממונאקו לפריס סן ז'רמן, לאחר ששני המועדונים סיכמו על תשלום של 160 מיליון יורו בתוספת לבונוסים בסך 20 מיליון יורו. על פי הדיווחים, אמבפה יחתום לחמש שנים וירוויח כ-850 אלף יורו, כאשר השכר יגדל מדי שנה. כמו במקרה ריאל, גם הפעם מונאקו הכחישה את הדיווח.

* נאסר אל חלאיפי, נשיאה של פריס סן ז'רמן, נמצא במדריד ועל פי דיווחים מנהל משא ומתן עם אתלטיקו מדריד על השוער יאן אובלק. בנוסף, הוא עשוי להעביר את המגן הימני תומא מונייה לריאל מדריד.

* בצל הדיווחים בצרפת כי עוסמאן דמבלה יחתום בשעות הקרובות בברצלונה אחרי שהבריז מאימון קבוצתו, דורטמונד הודיעה רשמית: "הצעת ברצלונה נדחתה". לידיעה המלאה

* בנוסף, בספרד מדווחים שהגרמנים דורשים סכום גבוה מאוד משום שריאל מדריד נכנסה גם היא לתמונה ומנסה להקדים את הקטלאנים במרדף עליו, כשמחירו כבר האמיר עד ל-150 מיליון יורו.

* על פי "פראנס פוטבול", מונאקו דחתה הצעה בסך 30 מיליון יורו שהגישה מילאן על החלוץ הקולומביאני רדאמל פלקאו.

* באנגליה ממשיכים לזרום דיווחים לפיהם מנצ'סטר יונייטד מנהלת מו"מ עם זלאטן איברהימוביץ' על חוזה חדש במועדון.

* באנגליה מדווחים שטוטנהאם סימנה את דוינסון סאנצ'ס בלמה הקולומביאני של אייאקס והיא עשויה להפוך אותו לשחקן הרכש הראשון שהיא מצטרפת תמורת כ-35 מיליון ליש"ט.

* באנגליה מספרים שליברפול דחתה את ההצעה השנייה של ברצלונה על פיליפה קוטיניו, הפעם בגובה 100 מיליון יורו. ב"טיימס" מדווחים שרואי החשבון של בארסה כבר מכינים את ההצעה הבאה: 120 מיליון יורו.

* עוד בברצלונה: לטענת כלי תקשורת באיטליה ובספרד, יובנטוס תהיה מוכנה למכור לקטלאנים את פאולו דיבאלה, אבל היא דורשת 120 מיליון יורו ואת סרג'י רוברטו.

* מנצ'סטר סיטי מנהלת עם אנטליאספור מגעים להשאלת סמיר נאסרי - כך לפי התקשורת הטורקית.

* צ'לסי מוסיפה להביע עניין רב באלכס אוקסלייד צ'מברליין שיסיים את חוזהו בארסנל בשנה הבאה. לפי דיווחים בממלכה, האלופה העלתה את ההצעה ל-35 מיליון ליש"ט, אחרי שהתותחנים סירבו ל-25 מיליון.

* מנצ'סטר יונייטד עדיין מחזרת בצורה נמרצת אחר איבן פרישיץ', אבל היא לא מוכנה לשלם את המחיר בו נקבה אינטר: 48 מיליון ליש"ט. המשך יבוא.

* ב"דיילי מייל" טוענים שווסטהאם תציע לספורטינג ליסבון 25 מיליון ליש"ט על וויליאם קרבאליו. לקשר נבחרת פורטוגל סעיף יציאה בגובה 39.5 מיליון ליש"ט, אבל הפטישים מקווים לרכוש אותו בקצת פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully