וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן דמבלה הושעה. דורטמונד הבהירה: "הצעת ברצלונה נדחתה"

הכוכב הצעיר נעדר מהאימון בהמתנה להתפתחות שתאפשר לו לחתום בברצלונה כמחליפו של ניימאר, אך המועדון הגרמני העניש אותו והודיע: "ההצעה לא התאימה, כרגע העברתו לא עומדת על הפרק"

רויטרס

שבוע אחרי שניימאר חתם באופן רשמי בפריס סן ז'רמן, האם ברצלונה קרובה להחתים מחליף? בצרפת דיווחו היום (חמישי) שעוסמאן דמבלה, כוכבה הצעיר של בורוסיה דורטמונד, סגר את כל תנאיו במועדון והחתימה הרשמית צפויה להתבצע בשעות הקרובות. האמנם?

דורטמונד מיהרה להגיב בהודעה רשמית והבהירה: "המועדון ניהל שיחות עם ברצלונה בנוגע להעברה אפשרית של עוסמאן דמבלה. במהלך הפגישה, נציגי ברצלונה הגישו הצעה שלא התיישבה עם היכולות יוצאות הדופן של השחקן והמצב הקיים בשוק ההעברות האירופי. לכן, BVB דחתה את ההצעה. מכיוון שכרגע אין הצעה נוספת, מעבר של השחקן לברצלונה לא עומד על הפרק".

דורטמונד דורשת 150 מיליון יורו על השחקן, שכן היא עוד צריכה להעביר 25 אחוזים מדמי ההעברה לראן, הקבוצה ממנה הגיע דמבלה.

עוד בנושא:

הבכורה תידחה? טופס השחרור הבינלאומי של ניימאר טרם הגיע לצרפת
אלכסיס סאנצ'ס ייעדר כשבועיים, ונגר: "לא קיבלנו הצעה מפריס סן ז'רמן"

עוסמאן דמבלה שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
הבריז על דעת עצמו. עוסמאן דמבלה/GettyImages

מוקדם יותר התקבל רמז נוסף לכך שהשחקן נמצא בדרכו לברצלונה, כאשר פטר בוס מאמנה של בורוסיה דורטמונד ערך מסיבת עיתונאים וחשף: "דמבלה לא הגיע לאימון היום, ניסינו להשיג אותו. אני מקווה שלא קרה לו שום דבר". למרות הדיווחים כי דמבלה ברח לפריס וממתין לאישור של דורטמונד כדי להמריא משם לברצלונה, התברר כי הוא נותר בגרמניה ושפוט החליט על דעת עצמו לא להגיע לאימון. בתגובה להיעדרות שנעשתה ללא אישור, החליטה דורטמונד כי השחקן מושעה ממשחקים ואימונים עד יום שני. בשבת יחמיץ את משחק הגביע ובנוסף גם יספוג קנס.

דמבלה נחשב לכישרון גדול מאוד בצרפת. הוא כבר קנה את מקומו בנבחרת הבוגרת ובעונה החולפת הציג את כישוריו במדי בורוסיה דורטמונד, בשורותיה רשם שישה שערים והוליך את הקבוצה עם 12 בישולים ב-22 הופעות בהרכב בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

העברתו של ניימאר מברצלונה לפריס סן ז'רמן הושלמה כבר לפני שבוע כשהשחקן הוצג בחמישי שעבר ככוכב החדש של הצרפתים. אולם, התנהלותם של הקטלאנים מאז מרתיחה את אנשי ניימאר וגם את ראשי ההתאחדות הצרפתית. הסיבה: ברצלונה עדיין לא שלחה לצרפתים את השחרור המיוחל של ניימאר כדי שזה יוכל לערוך את הבכורה שלו במדי פריס ובנוסף, הקבוצה מסרבת לשלם לניימאר בונוס בסך 26 מיליון יורו שמגיע לו לטענתו על פי חוזהו מהעונה שעברה.

מקורביו של ניימאר טוענים שבהארכת החוזה שלו מהקיץ הקודם יש סעיף לפיו הוא צריך לקבל בונוס של 26 מיליון יורו, כשבארסה מצידה טוענת שהחוזה של ניימאר הופר כשהוא עזב את המועדון ולכן היא לא צריכה לשלם לו את הסכום הזה. ניימאר, כך על פי הדיווחים בברזיל, לא מתכוון לוותר והוא מתכוון להגיש תלונה לפיפ"א בנושא.

ג'וספ וויוס, הדובר של ברצלונה הסביר את העמדה של המועדון: "יש שלושה תנאים למענק של ניימאר. הראשון הוא שהשחקן לא ינהל מו"מ עם קבוצה אחרת לפני ה-31 ביולי. התנאי השני הוא שהוא צריך להביע בפומבי את רצונו לעמוד בחוזה הזה והשלישי הוא לוודא שהתשלומים שבוצעו בספטמבר לא יילכו למועדון אחר. התנאים הופרו ולכן לא מגיע לו בונוס".

ומה לגבי השחרור של השחקן? ברצלונה מעכבת את שליחת השחרור משום שלטענתה היא עדיין בודקת את התשלומים והמסמכים שהגיעו מפריס. בהתאחדות הצרפתית לא אוהבים את הסחבת הזו ובהודעה שנמסר מטעמה היום נכתב: "נכון ליום חמישי ההתאחדות הספרדית עדיין לא שלחה השחרור של ניימאר ואם היא לא תשלח היום ניימאר לא יוכל לשחק במחזור השני מול גנגאן ביום ראשון". יש הטוענים שמדובר בטקטיקה מכוונת של ברצלונה שלא אהבה את התנהלותו של ניימאר בפרשה הזו והעובדה שהוא שמר על שתיקה עד הרגע האחרון והותיר את הקבוצה עם חור גדול בסגל לקראת פתיחת העונה.

ניימאר מוצג פריס סן ז'רמן. רויטרס
ברצלונה עושה לו בכוונה? ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully