וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה תידחה? טופס השחרור הבינלאומי של ניימאר טרם הגיע לצרפת

ההתאחדות הספרדית צריכה להעביר את הטופס למקבילתה בצרפת עד חמישי בערב כדי שהברזילאי יוכל לשחק מול גנגאן ביום ראשון. מנהלת הליגה הצרפתית הודיעה כי "פתחה בהליך רשמי מול פיפ"א"

רויטרס

האם הבכורה של ניימאר בפריס סן ז'רמן תיאלץ להידחות? על פי דיווח ב-BBC, הרכש היקר בהיסטוריה של הכדורגל העולמי לא יוכל לשחק מול גנגאן ביום ראשון, מכיוון שהשחרור הבינלאומי שלו טרם עבר מההתאחדות הספרדית להתאחדות הצרפתית, ומשם למנהלת הליגה במדינה. הדדליין להגעת המסמך הוא מחר (חמישי) בערב, ואם לא יתקבל עד אז ניימאר לא יוכל להירשם למשחק.

המנהלת הצרפתית הודיעה כי היא "פותחת בהליך רשמי מול פיפ"א", בעוד ההתאחדות הצרפתית טרם הגיבה לדברים. בספרד קיימת אמונה כי פריס סן ז'מן מפרה את חוקי הפייר פליי של אופ"א, ובשלב מוקדם יותר של העסקה ברצלונה הודיעה כי תדווח לאופ"א על הפרות התקנון של המועדון הצרפתי.

אחרי שהגיע מברצלונה תמורת 222 מיליון יורו, ניימאר הוצג בפני אוהדי פ.ס.ז' ביום שבת, לפני משחק פתיחת העונה מול אמיין. הוא התקבל בתשואות רמות והתרגשות רבה, וראה מהיציע את חבריו החדשים צוברים שלוש נקודות ליגה ראשונות העונה נגד העולה החדשה. הוא מקווה לערוך את הופעת הבכורה שלו מול גנגאן, אך אם זה לא יקרה הוא יצטרך להמתין שבוע נוסף, למפגש עם טולוז.

עוד בנושא

אלכסיס סאנצ'ס ייעדר כשבועיים, ונגר: "לא קיבלנו הצעה מפריס סן ז'רמן"
זידאן התמוגג אחרי הסופרקאפ: "איסקו אמן". פרס מצהיר: "בייל יישאר שחקן ריאל"
הווינר החדש של ריאל: קאסמירו הפך לסקורר ברגעים החשובים

ניימאר מוצג פריס סן ז'רמן. רויטרס
ייאלץ להמתין? ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully