וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף על ריקן: "אוהבים אותו, הוא בתוכניות שלנו לעונה"

10.8.2017 / 6:40

על רקע ההתקרבות הנוספת בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בעסקת אלירן עטר, מאמן הצהובים מסביר מדוע לא הסכים להכליל את הקשר כחלק מהעסקה. דיווח בבלגיה: גם הצהובים בעקבות רמי גרשון

שחקן מכבי חיפה אלירן עטר. ברני ארדוב
זה הולך ומתקרב. עטר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב בדקה מול גורם ברשות לבקרת תקציבים את עלות חוזהו של אלירן עטר במכבי חיפה, מה שמלמד כי העסקה קרובה מאוד לסיכום וכי ייתכן כי עוד היום (חמישי) ייסגרו המועדונים את פרטי הרכישה של החלוץ, אחרי שאתמול הושגה התקדמות גדולה והפערים הצטמצמו לגמרי. עטר היה אמור להרוויח העונה במכבי חיפה כ-380 אלף דולר ובמכבי תל אביב הוא אמור להרוויח אפילו יותר (כ-425 אלף).

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד המתין אמש אחרי המשחק של מכבי תל אביב בגביע הטוטו (ניצחון 0:3 על מכבי פתח תקוה) למאמן ג'ורדי קרויף ושניהם עזבו יחד כשההערכה במכבי תל אביב הייתה שהם נסעו לפגישה כדי להמשיך למו"מ לתוך הלילה על מנת לסגור את הסיפור. במכבי תל אביב הבינו שאין עוד טעם למשוך את המשא ומתן עם מכבי חיפה וכי כדאי להרוויח את עטר למשחקים במוקדמות הליגה האירופית בעוד שבוע.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ומכבי חיפה קרובות לסיכום על עסקת אלירן עטר
אמש: מכבי ת"א הביסה את מכבי פתח תקוה 0:3, שלושער לקיארטנסון
וידאר קיארטנסון מרוצה מהחברים אחרי שסידרו לו שלושער

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף עם אבי ריקן. ברני ארדוב
קרויף בונה עליו. ריקן/ברני ארדוב

קרויף עזב אתמול את המושבה בלי שהסכים להתייחס לענייני עטר ולרכש שהוא מתכנן להביא למכבי תל אביב. על הסיבה שהתעקש להשאיר בשורות מכבי תל אביב את אבי ריקן ולא לכלול אותו בעסקה אמר קרויף: "אנחנו מאוד אוהבים את אבי. הוא בתכניות שלנו לעונה הקרובה ולא הייתה שום סיבה לשחרר אותו. הוא מסיים את חוזהו בקבוצה בסוף העונה ועוד נראה מה יוחלט לגביו". על הרכש החדש טינו סושיץ' שנכנס כמחליף וערך הופעת בכורה, אמר קרויף: "אנחנו זקוקים לעוד כוח אש בהתקפה ולשחקן שיכול לכבוש ממגוון של נקודות. אנחנו לא יכולים להסתמך רק על וידאר שיכבוש שערים". קרויף סירב לקבל את הטיעון שהצבתו של אייל גולסה כקשר אחורי, היא זו שעשתה את המשחק עבור מכבי תל אביב. "כל הקבוצה שיחקה היטב בשלושים הדקות הראשונות והיה לנו הרבה אנרגיה".

וידאר קיארטנסון שכבש שלושער עזב את האיצטדיון עם כדור המשחק ובניגוד לשחקנים רבים בליגת העל שמתלוננים על איכות הכדור, האיסלנדי מרוצה: "בלי קשר לשערים שכבשתי, אמרתי עוד קודם לחברים שאני דווקא אוהב את הכדור הזה. שיחקתי בעבר עם כדורים טובים יותר, אבל הכדור הזה בהחלט טוב ואני מרוצה ממנו". על עצמו הוסיף קיארטנסון: "ברור שהתכנית הגדולה שלי היא להתקדם לאחת הליגות המובילות באירופה, אבל עד שזה יקרה וכל עוד אני במכבי תל אביב אני מאוד מרוצה כאן במועדון ובישראל. טוב לי במכבי תל אביב ואני מרוצה מאוד מזה שהשחקנים מחפשים אותי ומנסים למסור לי כדי שאוכל להבקיע יותר. עזבו אותנו מספר שחקנים מאוד מוכשרים והצטרפו כאלה שעוד לומדים את הקבוצה. עוד מוקדם להגיד אם מכבי תל אביב תהיה טובה יותר בעונה הקרובה, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

עוד במכבי תל אביב: בבלגיה מדווחים שבנוסף למכבי חיפה, גם מכבי תל אביב מעוניינת בבלם גנט רמי גרשון. הצהובים מחפשים בלם עם רגל שמאל טבעית וגרשון עונה על הדרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully