וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: מכבי תל אביב הגישה הצעה על ריקרדו פאטי

9.8.2017 / 14:00

בטורקיה טוענים שהצהובים הציעו 200 אלף יורו לבורסאספור הטורקית עבור הקשר הסנגלי (31), כמו גם שכר של 600 אלף יורו. אזולאי לא בסגל למכבי פתח תקוה, סושיץ' עשוי לשחק

צילום ועריכה: קובי אליהו

קשר זר נוסף בדרך? דיווח בטורקיה טען היום (רביעי) שמכבי תל אביב הציעה 200 אלף יורו לבורסאספור הטורקית עבור שחקנה הסנגלי, ריקרדו פאטי. בנוסף, בדיווח אף ציינו שהצהובים הציעו לפאטי שכר של 600 אלף יורו.

פאטי בן ה-31 נחשב לקשר אחורי קשוח. הוא יליד צרפת ואף שיחק בנבחרת הצעירה של ארצו, אך ב-2012 קיבל זימן בכורה לנבחרת סנגל והופיע בה 6 פעמים. הוא התחיל את הקריירה בשטרסבורג ונחשב לשחקן כישרוני מאוד. הוא ביצע מעבר גדול לרומא, אך לא לא הצליח להשתלב בקבוצה הראשונה והושאל לבאייר לברקוזן ונאנט הצרפתית. הוא עבר ב-2010 לאריס סלוניקי ושיחק גם באז'קסיו וסטנדרד ליאז', עד שהגיע ב-2015 לבורסאספור. בעונה שעברה פאטי שותף בכ-30 משחקים בכל המסגרות וכבש שער אחד.

עוד בנושא:

טינו סוון סושיץ' ערך אימון בכורה: "האריס מדוניאנין אמר לי דברים טובים על מכבי תל אביב"
סוון אפ: טינו סוון סושיץ' ינסה להעיר את מכבי תל אביב המנומנמת
מכבי תל אביב לא תכלול את ריקן כחלק מעסקת עטר, שחר שוחח עם מנספורד

ארתורו וידאל שחקן באייר לברקוזן (שמאל) מול ריקרדו פאטי שחקן אריס סלוניקי. רויטרס
פאטי במדי אריס סלוניקי/רויטרס

בעניין אחר, שלומי אזולאי לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק גביע הטוטו הערב (20:50, 5 לייב) מול מכבי פתח תקוה, וסימנים רבים מעידים כי הוא עשוי לעזוב. שמו של אזולאי נקשר לעסקה שמנסים הצהובים לקיים עם מכבי חיפה על אלירן עטר, אך גם בלי קשר לכך, חל פיחות במעמדו של השחקן שלא נכלל בסגל של מכבי תל אביב למשחק מול פאניוניוס בשבוע שעבר, וזאת למרות שיצא עם הקבוצה לאתונה. ביום ראשון מול מכבי נתניה בגביע הטוטו, אזולאי פתח בהרכב אך הוחלף. במכבי תל אביב דיברו על כך שכל העניינים סביב מעבר אפשרי של השחקן למכבי חיפה פוגעים בריכוז וביכולתו.

קשרה הבוסני החדש של מכבי תל אביב, טינו סושיץ', עשוי לערוך כבר הערב הופעת בכורה במדים הצהובים. סושיץ' נכלל בסגל 19 השחקנים שזומנו למשחק ובערב ג'ורדי קרויף ינפה אחד מהשחקנים. באימון אתמול סושיץ' גילה יכולת טובה והבקיע מספר שערים ממרחק רב.

עוד באותו נושא

סושיץ' ערך אימון בכורה: "מדוניאנין אמר לי דברים טובים על מכבי תל אביב"

לכתבה המלאה
איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב מול פאניוניוס. ברני ארדוב
ייעדר בשל פציעתו. איתן טיבי/ברני ארדוב

מי שיעדר מהמשחק הערב בשל פציעה הוא הבלם איתי טיבי שסובל מחבלה בכף רגלו ולא התאמן אתמול. הצהובים רוצים לבדוק את מצבו של טיבי לקראת המשחק בשבוע הבא מול אלטאך האוסטרית בפלייאוף הליגה אירופית.

בניגוד למשחקי גביע הטוטו עד כה, בהם קרויף נתן הזדמנות לכל שחקני הסגל, ההולנדי החליט להשאיר את מרסלו, אליאל פרץ ויונתן כהן מחוץ לסגל לקראת המשחק היום ונראה כי הוא יעלה עם ההרכב החזק ביותר שלו כדי לבחון את קבוצתו מול יריבה טובה בדמות מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully