וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין דיי חתם לעונה אחת בהפועל ירושלים: "מצפה לעונה מרתקת"

9.8.2017 / 11:10

הפורוורד (29, 2.11) שנבחר במקום ה-15 בדראפט ה-NBA, קלע בעונה שעברה 8.7 נקודות בממוצע למשחק בגלאטסראיי. קציקאריס: "חתיכה משמעותית בפאזל". סטודמאייר טרם השיב אם הוא נשאר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים ממשיכה להתחזק ולבנות את הסגל לקראת העונה הבאה. האדומים הודיעו היום (רביעי) כי החתימו את הפורוורד אוסטין דיי לעונה אחת. האמריקאי (29, 2.11) מגיע לאלופה אחרי עונה אחת בגלאטסראיי, שם שיחק 25 משחקים במסגרת היורוליג ורשם ממוצעים של 8.7 נקודות ו-45% אחוז מחוץ לקשת. בליגה הטורקית רשם 10.4 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק. דיי, בנו של שחקן העבר דארן דיי ששיחק בשנות התשעים בהפועל גליל עליון ובמכבי ראשון לציון, הוא השחקן הזר השני בכדורסל הישראלי שגם אביו שיחק בארץ, אחרי סטיב בארט ובנו סטיב בארט ג'וניור.

לגבי אמארה סטודמאייר, גורם המעורה בפרטים אמר: "סטודמאייר לא נתן תשובה לירושלים אם הוא נשאר. הוא מנסה לחזור ל-NBA, ובקבוצה ממשיכים להתכונן לעונה הבאה כאילו הוא לא יחזור לארנה".

עוד בנושא

מכבי תל אביב התעלמה, כספי כיסח: סיפורו של אוסטין דיי
אוסטין דיי ניצל מהפיגוע בטורקיה: "הייתי אמור לבלות שם בזמן המתקפה"
מכוונת גבוה: טוני יאנגר חתם בהפועל באר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החתמה מרשימה. אוסטין דיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מאוד שמח להצטרף להפועל", אמר דיי לאחר החתימה והוסיף, "אני מאוד מתרגש לקראת העונה החדשה והמפגש עם האוהדים החמים ששמעתי עליהם כל כך הרבה. אני מצפה לעונה מרתקת עם הצלחה ביורוקאפ וכמובן שנרצה להמשיך את מסורת התארים של הקבוצה בסצנה המקומית".

המאמן פוטיס קציקאריס :"אני שמח שאוסטין מצטרף אלינו. מדובר בשחקן מוכשר מאוד עם IQ כדורסל מאוד גבוה. הוא יוסיף לנו גובה ועומק בעמדות הפנים. יחד עם זאת, הוא מציג קליעה משובחת מבחוץ. יש לו ניסיון ברמות הגבוהות של הכדורסל והוא עוד חתיכה משמעותית בפאזל לקראת השלמת הסגל".

לדיי רזומה עשיר ומרשים. הוא נבחר בדראפט 2009 במקום ה-15 על ידי דטרויט, ושיחק במשך ארבע שנים בפיסטונס, במהלכן בילה חודשיים בקאזאן במהלך השביתה ב-NBA ב-2011. לאחר מכן עבר גם בממפיס, טורונטו, סן אנטוניו (היה בסגל בעונת האליפות ב-2014) ואטלנטה. לפני שנתיים הוא שיחק בפזארו, וקלע 21 נקודות למשחק בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully