וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין דיי ניצל מהפיגוע: "הייתי אמור לבלות שם בזמן המתקפה"

כוכב גלאטסראיי סיפר שהיה אמור לשהות במועדון הלילה באיסטנבול בשעה שנרצחו בו לפחות 39 מבלים, אך התחרט ברגע האחרון: "אני בהלם". גם שחקניות LA ספארקס שהו בקרבת מקום

צלמים זמניים מורשים

הטרור ממשיך להכות בטורקיה. הלילה (ראשון) לפחות מחבל אחד הסתער על מועדון לילה באיסטנבול והרג 39 מבלים, בהם 16 תיירים זרים, שחגגו את השנה החדשה. עוד 69 איש נפצעו במתקפה, שהתרחשה בסמוך לאצטדיון של בשיקטאש, בו הפועל באר שבע אמורה להתארח בעוד חודש וחצי. זה היה הפיגוע השני בחודשים האחרונים באותו איזור, וסביר להניח שאזהרת המסע לישראלים תוחמר בימים הקרובים.

מתברר כי לא מעט כדורסלנים זרים שמועסקים באיסטנבול שהו בקרבת מקום בשעה שארע הפיגוע. אסנס קרסון, צ'לסי גריי, ג'נטל לאבנדר - כולן שחקניות לוס אנג'לס ספארקס מה-WNBA שמשחקות כעת בטורקיה - בילו ברובע, ועל פי עדויות ברחו כשהבינו מה מתרחש בתוך מועדון הלילה.

אוסטין דיי, בנו של דארן דיי שמשחק בגלאטסראיי, סיפר כי תכנן לבלות הלילה במועדון "ריינה" בו התרחש הפיגוע, אך חזר בו ברגע האחרון, ובכך אולי ניצלו חייו. "וואו, לא ייאמן. היו לי תוכניות ללכת לארוחת ערב בריינה אבל החלטתי שלא. אני בהלם עכשיו. מתפלל לשלום כל מי שבאיסטנבול", צייץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully