וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוונת גבוה: טוני יאנגר חתם בהפועל באר שבע

9.8.2017 / 8:46

המתאזרח הוותיק (37, 1.98) שזכה באליפות לפני שנתיים במכבי ראשון לציון, יורד מליגת העל לסגנית האלופה של הלאומית ויחזק את הקבוצה של יניב בורגר. מצטרף לאור סולומון, עדי כהן סבן, עמית גרשון והזרים סטורם וורן ואנדל קאמרבץ'

שחקן הפועל חולון טוני יאנגר מול שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. ברני ארדוב
אתגר חדש. טוני יאנגר/ברני ארדוב

הפועל באר שבע/בני שמעון, סגנית אלופת הליגה הלאומית, ביצעה הבוקר (רביעי) מהלך משמעותי לקראת העונה הבאה כשצירפה את טוני יאנגר, שחקנה של הפועל חולון מהעונה שעברה. יאנגר היה מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגה השנייה, ואף ניהל שיחות עם מכבי אשדוד של בראד גרינברג, אך לבסוף בחר להצטרף לקבוצה של יניב בורגר בבירת הנגב.

יאנגר (37, 1.98) שיחק בישראל לאורך שנים רבות כזר, בין היתר במכבי ראשון לציון וברק נתניה בליגת העל, ולאחר שהתחתן עם ישראלית קיבל אזרחות ועלה לליגת העל שם שיחק בהפועל אילת. אחרי עונה אחת בעיר הדרומית עבר לגלבוע/גליל, ומשם הגיע בעונת 2014/15 בחזרה לראשון לציון. בשנתיים במדים הכתומים הפך לאחד השחקנים המשמעותיים במועדון, והיה חלק מהזכייה ההיסטורית באליפות בעונת 2015/16. בקיץ שעבר חתם בהפועל חולון של דן שמיר ועזר לקבוצה לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון.

עוד בנושא:

עירוני נהריה: זיו בן צבי ויריב עמירם חתמו לעונה
האיש שיכול לחסום רכבות: סיפורו של מאט הווארד, שחקנה החדש של הפועל תל אביב
מכבי ראשון לציון: דרו קרופורד חתם לעונה

יניב בורגר מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
סגל איכותי. יניב בורגר/מגד גוזני

הסגל של יניב בורגר בבאר שבע מסתמן כאיכותי ביותר בליגה השנייה. מלבד יאנגר חתמו בקבוצה הקיץ אור סולומון ממכבי קרית גת, עמית גרשון מהפועל עפולה, עדי כהן סבן מהפועל כפר סבא והזרים סטורם וורן שהצטיין אשתקד בהוד השרון ואנדל קאמרבץ'. הם מצטרפים לשלד של באר שבע שממשיך לעונה נוספת - הקפטן אוהד כהן, והמתאזרחים אנטוני פישר ובן אייזנהארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully