וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבולט זלזל ו"ראה את הפחד על הפנים של גאטלין": חזרה למתיחות בין השניים

יוסאין בולט אומנם החמיא לאמריקאי אחרי שהפסיד לו בגמר ה-100 מטר, אבל רק לפני שנתיים הוא חשף את המתיחות ביניהם לפני הגמר, כולל העקיצות ההדדיות. וגם: הכעס של גאטלין על התקשורת. צפו בקטע מתוך הסרט "אני, יוסאין בולט"

רויטרס

מתוך הסרט "אני, יוסאין בולט", זמין לצפייה בyesVOD ובyes דוקו

אחרי שג'סטין גאטלין גבר אתמול (שבת) על יוסאין בולט בגמר ה-100 מטר באליפות, האמריקאי השתחווה בפני יריבו הג'מייקני וקד לו קידה כאות כבוד לאלוף הפורש, שהפסיד בריצה האישית האחרונה שלו. לאחר מכן גם בולט החמיא לגאטלין בג'נטלמניות, אבל לא התקשה להסתיר את האכזבה - גם מההפסד, וגם מההפסד לגאטלין, יריבו הוותיק.

"הוא ריצה את העונש שלו", אמר בולט על גאטלין, שהורחק בעבר בגלל שימוש בחומרים אסורים, ואתמול ספג שריקות בוז מהקהל בלונדון. "הוא אחד היריבים הכי טובים שהתמודדתי איתם אי פעם. מגיע לו להיות כאן, הוא כבר שילם מחיר ועבד קשה כדי להיות כאן. הוא רשם תוצאות מהירות, הצליח לחזור, ועכשיו מצליח מאוד. אני מסתכל עליו כעל כמו כל ספורטאי אחר, כיריב".

עם זאת, בסרט "אני, יוסאין בולט" (yes דוקו) נראה בולט מדבר על גאטלין לפני העימות מולו בגמר ה-100 מטר באליפות העולם בבייג'ינג ב-2015, ולא מסתיר את היריבות בין השניים, שנמשכה שנים ארוכות. "עליתי לחימום והסתכלתי על גאטלין, וראיתי פחד על הפנים שלו", סיפר בולט, "והוא כל הזמן דיבר איתי, פקפק ביכולת שלי, וחשבתי לעצמי, למה אנחנו מנהלים את השיחה הזאת? אנחנו יריבים, אין סיבה שנדבר. אנחנו עומדים להתחרות ראש בראש. אבל העובדה שהוא המשיך לעשות את זה גרמה לי לחשוב - אתה לא כל כך בטוח בעצמך".

בסופו של דבר בולט כמובן הצליח לזכות בגמר ה-100 מטר (9.79) והקדים את גאטלין (9.80), ובהמשך אף ניצח אותו בגמר ה-200 מטר (19.55 לעומת 19.74 לאמריקאי). "גאטלין עלה למירוץ, ובראשו הוא תהה האם אני מוכן", סיפר בולט, "אני מוכן". אתמול הוא היה פחות מוכן.

כמו כן, אם אתמול גאטלין אמר שהוא התעלם משריקות הבוז, הסרט חושף עד כמה מפריעה לו הביקורת עליו, או הפקפוק מצד התקשורת, כשהוא עונה בכעס ובחוסר סבלנות לעיתונאי כשנשאל בנושא.

עוד בנושא

יוסאין בולט: "זה לא משנה דבר, לא יהיה עוד ספורטאי כמוני"
ג'סטין גאטלין השתיק את הקהל בלונדון: "זו הייתה חוויה סוריאליסטית"

ג'סטין גאטלין משתחווה, יוסאין בולט, גמר ריצת 100 מטר אליפות העולם אתלטיקה 2017. רויטרס
מאחורי גינוני הכבוד מסתתר מתח לא קטן. גאטלין ובולט/רויטרס

לראשונה בשלושה גמרים באליפות העולם: גאטלין זינק מהר יותר מבולט

כשהשעון מנצח את בולט: ב"ספורטסנטר" מגיבים ונזכרים

קרל לואיס שמח: ארה"ב בפסגה, בואו נשמור על זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully